Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

Topicstarter
Hoi Tweakers.

Ik zit met een probleem. Ik probeer een Flyer die ik voor de plaatselijke bouwmarkt heb gemaakt te exporteren naar PDF. Alleen komt het mij voor dat Photoshop deze gigantisch klein maakt op papier. Het is de bedoeling dat deze PDF press quality heeft. Hij is daarom ook ingesteld op 300dpi. Maar ik krijg echter een image van slechts enkele pixels groot (ongeveer 50x60). De originele image is 420x595.

Weet iemand hier misschien hoe ik ervoor zorg dat Photoshop mijn image niet downscaled. Ik heb alle exporteer opties bekeken en downscaling uitgezet, maar dit schijnt niet te werken. Ik heb ook rondgezocht op google maar ik kan nouwelijks iets over mijn probleem vinden (of het gaat enkel en alleen over de filesize). Hulp wordt zeer gewaardeerd!

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Je plaatje is veel te klein voor print. Je hebt het waarschijnlijk op 72 dpi gemaakt. Nu je dit op 300dpi wilt afdrukken, leidt dat tot de door jou geconstateerde verkleining.

Je zult je plaatje dus een stuk groter moeten maken. Stel Photoshop in op het papierformaat en het aantal dpi dat je wilt hebben, dan kun je beter zien hoe het eindresultaat er uit gaat zien.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."