Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Yamaha Raptor 700R - Maandelijks verzekeringsbedrag ?

Pagina: 1
Acties:
  • 3.006 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik sta op het punt een YAMAHA Raptor 700 aan te schaffen voor dagelijks gebruik.
Ik heb voorheen al heel wat km/s weggereden op deze quad, echter was deze toen der tijd niet
verzekerd en straatlegaal. Nu ben ik nieuwschierig wat de verzekeringskosten per maand zullen bedragen als ik deze wil laten dekken voor diefstal, eigen risico, wegenbelasting etc etc. (22 Jaar, 0 schadevrije jaren, B rijbewijs pas in bezit)
Als je zelf een quad hebt, zou je dan zou vriendelijk willen zijn om mij een maandelijkse prijsindicatie te geven mbt waar jij je quad voor hebt verzekerd? Ik heb 0 verstand van quad/ motor verzekeringen omdat ik deze altijd zonder heb gereden. Alvast enorm bedankt! _/-\o_

Mvg,

Yarnell

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:17

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:53
En wat let je om verschillende verzekeringsmaatschappijen te bellen?

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Vul bij een willekeurige verzekeringssite het kenteken van een vergelijkbare quad in en dan heb je een indicatie.
Zal voor zo'n quad wel rond de 25 euro per maand zitten WA.

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
Bel eens met bijvoorbeeld Univé, of voer het kenteken in op de verschillende sites zoals unive.nl of independer.nl . Succes ermee, kijk ook eens even in het quad topic (search gebruiken).

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:48

-tom-562

Oliesjeik

Ik denk tussen de 1 en 200 euro per maand. M.a.w. google het lekker zelf :X

[ Voor 30% gewijzigd door -tom-562 op 04-05-2014 12:38 ]

Vaak bu'j te bang!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kun je dit nu echt niet vinden op internet? Begin eens op de bekende vergelijkingssites of bel je verzekeraar op voor een prijs per maand 8)7

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.