Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
ik heb sinds gisteren 3.0.2 er weer opgezet dit omdat de 3.0.4 en 3.0.5 allebij beta zijn en hij bevalt mij weer goed ik kon mijn nassen niet benaderen via kabel wel via wifi maar dan heel sloom.. en soms wou hij niet uit (ging dan gelijk weer aan) en inderdaad pauze werkte niet..
gewoon even geduld hebben zoveel nieuws hebben die versies niet vind ik en de skin kan je makkelijk zelf laden je kan inderdaad gewoon de oude pakken > instellingen> diversen> firmware upgrade uitvoeren ( en dan dus de oudere)
gewoon even geduld hebben zoveel nieuws hebben die versies niet vind ik en de skin kan je makkelijk zelf laden je kan inderdaad gewoon de oude pakken > instellingen> diversen> firmware upgrade uitvoeren ( en dan dus de oudere)
Vake bei te bange
Op deze manier is het voor ons niet duidelijk wat je zelf al onderzocht hebt. Inmiddels weet je, dat je voorafgaand aan het posten van een vraag een stukje vooronderzoek moet doen en de bevindingen daarvan weselijk zijn in je startpost. Indien je het opnieuw wil proberen, doe dat dan met behukp van de Quickstart. 
Succes!
Succes!
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Dit topic is gesloten.
![]()