Toon posts:

Iemand gezocht die pc in elkaar kan steken (leopoldsburg)

Pagina: 1
Acties:
  • 1.580 views

Verwijderd

Topicstarter
beste ik heb een pc maar in onderdelen en zou in elkaar moeten gestoken worden

maar ben daar nie zo handig in en zoek iemand die hem trug kan instaleren voor mij

hoop iemand te vinden in mijn omstreken

Verwijderd

Laat hem assembleren door iemand bijna in elk stad/groot dorp zou dat kunnen doen en door uw spelling lijkt mij u niet 33

• jorisvdelsen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:56
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 09:22:
Laat hem assembleren door iemand bijna in elk stad/groot dorp zou dat kunnen doen en door uw spelling lijkt mij u niet 33
Haha, u lijkt mij geen 45. Als hij op 7 mei 1991 geboren is, is hij nu 22. ;)

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Crucial 8GB DDR3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD

• Geitenkaas
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22-02 23:33
Bijna 23, alvast gefeliciteerd.
Het is niet zo moeilijk om een pc in elkaar te zetten, gewoon wat video's op youtube bekijken en het moet wel lukken. Anders kun je het misschien bij een elektronica winkel vragen

• Geitenkaas
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22-02 23:33
Dit is volgens mij ook een Nederlandse site, dus ik weet niet of je dan wel veel succes zal hebben daar :)

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:52

TommieW

Numa numa.

Waarom heb je daar niet gewoon over na gedacht voordat je de boel bestelde?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Verwijderd

TommieW schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 09:48:
Waarom heb je daar niet gewoon over na gedacht voordat je de boel bestelde?
Idd

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:08

Umbrah

The Incredible MapMan

Welkom op GoT! Helaas is werving op het forum hier niet toegestaan, maar misschien kun je wat met V&A uit de voeten. Er zijn een hoop richtlijnen & "lees voor je post" berichten, kijk daar ook eens doorheen!

Om je vraag te beantwoorden, zodra je anti-statische voorzorgsmaatregelen kent, weet wat een basis-kooi van farraday is, en snapt hoe koelers werken, is het niet zo moeilijk. Alternatief zou je het door een PC zaak in elkaar kunnen laten zetten, hoewel je dat ook bij je bestelling had kunnen doen!

• Gupster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-04 14:49
als ik nog in lommel woonde had ik het wel voor je gedaan haha. het is inderdaad makkelijk. kijk gewoon naar diverse youtube filmpjes dan lukt het wel.

• Pataar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:49
Misschien is het fijn voor je als je een anti statisch armbandje hebt. Dan ben he er zelf van dat je niks verkeerds doet. En lees gewoon de handleidingen.

Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-03 15:19

johnneman

rofl de bofl

hallo welkom op tweakers als ik u was zou ik gewoon een advertentie op marktplaats zetten met de vraag of iemand uw pc in elkaar wil zetten dan is het vast zo geregeld eigenlijk best wel handig om zo zonder punten en kommas te typen lekker snel en geen gedoe ik bedoel iedereen begrijpt het toch wel ja nou fijne zaterdag

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 09:09:
beste ik heb een pc maar in onderdelen en zou in elkaar moeten gestoken worden

maar ben daar nie zo handig in en zoek iemand die hem trug kan instaleren voor mij

hoop iemand te vinden in mijn omstreken
Misschien kan je een stream maken en live hulp vragen aan mensen om de onderdelen één voor één in te bouwen. Lijkt me grappig + de discussies die in de chatbox plaats zullen vinden, maar ook handig, omdat zij je live aan de gang zien gaan en kunnen ze je dus meteen waarschuwen als je iets fout doet.

• gravit0n_
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-03 09:45
Als je 'm naar Valkenswaard kan brengen wil ik er wel voor je naar kijken.

You will understand energy and you will be happy.

• germanaaizer
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-02 20:25
Ik wil ook best wel helpen, als je tot in Dessel wil komen.

Don't walk on the grass, smoke it.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:35

Bolletje

Moderator Harde Waren
Dit is iets voor Vraag en Aanbod, niet voor op het forum.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.