Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MrDayOff
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-11 20:42
Dagen dat ik mijn Note 3 niet ergens kan laden sluitte ik altijd wat apps die op de achtergrond draaien. Echter blijkt dit eerder averechts te werken!

Zonder deze actie gaat de Note 3 bij gering gebruik bijna 2 dagen mee, en bij intensief gebruik haal ik ook het einde van de dag.

Zojuist heb ik de batterydrainer ontdekt: Samsung Taakbeheer

Hoe bizar is dat. Deze had 88% van mijn batterij leeggeslurpt tov andere apps die ik gebruikte.
Dit had ik gezien middels de app 'Battery Doctor'.

Ik heb deze taak gesloten, en zal binnenkort op deze post het vervolg vertellen. Vandaag ga ik weer op pad zonder die Samsung Taakbeheer.

Zijn er ook anderen met deze ervaring?

[ Voor 0% gewijzigd door MrDayOff op 03-05-2014 08:00 . Reden: Typo ]

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:15
Bij Android is het net als in Windows, de systeem is zelf slim genoeg om te beheren wat aan blijft en wat niet en zo voort.

Dus ja het kan kloppen, Android start de programma's toch weer opnieuw, ik sluit alleen de apps die ik op had, niks wat op de achtergrond zelf draait.

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 07:57

silitek

Tubes Only

Beheer nooit over laten aan Samsung..Neem zelf de regie in handen. ;)

Tubes....It's what make music music!

• MrDayOff
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-11 20:42
Yep, zoals verwacht, de hele dag actief gebruik kunnen maken van m'n smartphone. Dus de bijgeleverde Taakbeheer van Samsung inderdaad nooit gebruiken, ik ga 'm verwijderen :-P

Android kan het inderdaad prima zelf af! :-)