Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ZIGGO Promoot nr.1 te zijn ? ? ?

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

• theguruuu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-07-2023
Hoi,

Ik heb tig jaren al Ziggo (vroeger Casema), ze zijn niet de goedkoopste maar leveren wel.
Ik heb altijd een gevecht gehad met hun newsgroepen aanbod en downloadsnelheid ervan, dat is bagger.
Nu hebben we 180 Mb/s wat eigenlijk aan downloadsnelheid rond de 20 MB/s moet halen.
Met newsgroepen met 4 lijntjes (die zij adviseren, meerdere lijntjes helpen niet) haal ik maar 4MB/s ? ? ? ? ?
Ziggo heeft ook meerdere malen bij mij ingelogd en het zelf bekeken en bevestigd dat het niet klopt, tot op heden al jaren is het niet opgelost.
Ja nu komt het, met een betaalt usenetserver haal ik wel de top snelheid.
RARA hoe kan dat.
Bel ik ze op met deze mededeling, krijg ik een uiteindelijke antwoord; Het is een gratis gegeven bijzaak dus niet klagen, anders neemt u een betaalt usenetserver.
Na ja zeg, ik betaal toch aan ziggo en nog de hoogste prijs ook.
En maar promoten dat ze nr.1 gekozen zijn bij Tweakers ? ? ? ? ? ? ?, hoe kunnen ze gekozen worden met zo'n instelling ? ? ? ? ? vraag ik mij af aan Tweakers.
Kan Tweakers bij deze in (mijn) de strijd tegen Ziggo iets betekenen.

Alvast bedankt.

Arslan

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

T.net zelf kan hierin niks betekenen, dat kan ik je zo al zeggen. Wat ik je ook kan zeggen is dat de Ziggo usenet server gecapt is op 4 threads max, juist om downloaden tegen te gaan, En ook de retentie is niet echt denderend van wat ik her en der gelezen heb.

Dat is ook prima als je bedenkt wat het doel van nieuwsgroepen is: het verspreiden van nieuws.
Dat het hevig voor downloaden gebruikt of misbruikt kan worden klopt - maar dat kan nooit het officiele doel van Ziggo zijn, en ze zullen daar ook nooi aan mee willen of kunnen werken. Dus idd, je krijgt waar je voor betaalt :)

Ziggo voorziet jou primair van een internetverbinding, en wat voor verkeer daar overheen gaat is voor iedereen anders. Je download is overal afhankelijk van je upload, dus als je ergens sneller kunt downloaden en dat is je wat waard, dan moet je dat doen. Maar niet bij Ziggo gaan klagen dat ze niet leveren; zij zijn slechts doorgeefluik, net als iedere andere internetprovider.

Overigens ga je bij iedere ISP het zelfde verhaal krijgen. De ISP's geven het door onder het mom van "nieuws", maar kunnen het natuurlijk niet hebben dat ze meewerken aan illegale zaken ;)

[ Voor 4% gewijzigd door The Eagle op 02-05-2014 23:21 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:51
Ziggo geeft duidelijk in hun voorwaarden aan dat de nieuwsgroepen die ze leveren een extra dienst is dus snap niet dat je zo verbolgen doet. Als je klant bent en de voorwaarden hebt gelezen dat ben je hier gewoon van de op hoogte. Snelheden en datalimiet verschillen verder ook per abonnement:

https://www.ziggo.nl/extra-diensten/nieuwsgroepen

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je een probleem hebt met Ziggo moet je bij hen zijn. Dit is niet de Ziggo-helpdesk.

Dit topic is gesloten.