Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 20:30
Hallo,

Ik ben een aantal dagen op zoek naar een mooie Game Headset. Ik heb een aantal headsets gehad ook niet game headsets waar ik naar een tijdje (circa 30min+) last krijg van mijn oorschelpen, het gaat zeer doen.

Nu zoek ik iets waar ik daar geen last van heb, hebben meerdere mensen hier ervaring mee?

Daarnaast zoek ik ook een set die ik aansluiten op me PC en als ik wil Xbox360 effe kabeltje erin en eruit.. ondersteund elke headset dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 20:21
De xbox ondersteunt geen normale mini jack dacht ik.

Verder zou je het "ons" een stuk makkelijker maken door bijvoorbeeld je budget op te geven, wat headsets die je al geprobeerd hebt zou ook niet misstaan.

Ik gebruik nu ongeveer een jaar deze: pricewatch: Creative SoundBlaster Tactic3D Alpha

Hij bevalt me goed, mini jack voor audio en microfoon, en daarnaast een omvormertje naar usb. Toch blijft een headset qua comfort iets persoonlijks, dit zul je in een mediamarkt oid uit kunnen proberen. Verder is duurder (vaak) beter al zal dat qua comfort verschillen, en het ligt er maar net aan wat je wilt uitgeven.

[ Voor 3% gewijzigd door Ambianz op 02-05-2014 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 20:30
Ik heb een budget van qua 100 euro....

Heb ook al wat reviews gelezen ook die tweakers onlangs heeft gemaakt. D'r is zoveel keus.. Misschien ben ik dan een echte hollander maar wil wel het beste voor me centjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-09 12:27
Deze al bekeken ?

[ Voor 71% gewijzigd door JT888 op 03-05-2014 02:33 ]