Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Verwijderd
Vobis heeft Hyundai PC133 (heb ik en draait 150MHz op CAS3...)
Dezelfde chips zitten op de Kingston geheugens en die kun je kopen bij www.OC-shop.nl
htp://dit.is/HardwareXpo
Dezelfde chips zitten op de Kingston geheugens en die kun je kopen bij www.OC-shop.nl
htp://dit.is/HardwareXpo
Wie kent de volgende merken geheugen.
En wat is de kwaliteit van de geleverde modules.
Semicon: 64 Mb@133Mhz op de Sticker staat het volgende: 09-2185-00
Techlab: 64 Mb@100Mhz zit geen sticker op, maar dit staat op de chips: TLS39S6480T-8
Iemand !!!!!!
Mzzl Diamon
En wat is de kwaliteit van de geleverde modules.
Semicon: 64 Mb@133Mhz op de Sticker staat het volgende: 09-2185-00
Techlab: 64 Mb@100Mhz zit geen sticker op, maar dit staat op de chips: TLS39S6480T-8
Iemand !!!!!!
Mzzl Diamon
And The Only One
kheb net m'n mosel rev2 128MB binnen (2x)
van www.mushkin.com
en ze lopen stabiel op 150 Cas2 alles max timings
en op cas3 160Mhz max timings
Mb ABIT KA7
van www.mushkin.com
en ze lopen stabiel op 150 Cas2 alles max timings
en op cas3 160Mhz max timings
Mb ABIT KA7
Ik heb ook naar dat Mushkin geheugen gekeken, maar het werd mij niet helemaal duidelijk hoe lang het duurt voordat je ze binnenkrijgt en hoeveel het extra kost...
Is geheugen kopen via het internet niet erg tricky (verpakking/betaling etc.), of ben ik nou naief...
Is geheugen kopen via het internet niet erg tricky (verpakking/betaling etc.), of ben ik nou naief...
het duurt ongeveer 3 dagen voordat je ze binnen hebt
ze willen alleen dat je een papier van de bank waarom staat credit card gegevens en naam erop + adress faxed
ze willen alleen dat je een papier van de bank waarom staat credit card gegevens en naam erop + adress faxed
hoevenpe
Nee hoor, het is wel veilig bestellen via internet. Ik bestel bijna alles via de post m'n mobo, m'n geheugen, boxen, geluidskaart enz... het ligt er gewoon aan hoe ze het verpakken.
M'n geheugen had einsten heeeeel netjes verpakt met dat plastic luchtbelletjes zooi en veel papier enz..
Dus het is relatief wel veilig, athans ik doe altijd onder rembours en kijk ik altijd effe vluchtig in de doos als die ptt/tnt gast het komt brengen.
Nee hoor, het is wel veilig bestellen via internet. Ik bestel bijna alles via de post m'n mobo, m'n geheugen, boxen, geluidskaart enz... het ligt er gewoon aan hoe ze het verpakken.
M'n geheugen had einsten heeeeel netjes verpakt met dat plastic luchtbelletjes zooi en veel papier enz..
Dus het is relatief wel veilig, athans ik doe altijd onder rembours en kijk ik altijd effe vluchtig in de doos als die ptt/tnt gast het komt brengen.
39
Humm... ik ga het toch maar eens via het web proberen :-)
Moet dat een creditcard-formulier van de bank zelf zijn of is een afschrift voldoende?
Ik zit bij onze vrienden van de postbank en deze hebben niet zo'n loket waar je naar toe kunt...
Moet dat een creditcard-formulier van de bank zelf zijn of is een afschrift voldoende?
Ik zit bij onze vrienden van de postbank en deze hebben niet zo'n loket waar je naar toe kunt...
tja ik stuurde ze een afschrift en afhaal bericht
in eerste instantie was het niet voldoende
later bleek van wel
in eerste instantie was het niet voldoende
later bleek van wel
Pagina: 1