Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Router/firewall met landen block functie

Pagina: 1
Acties:
  • 282 views

• vespino
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-11 09:28
Ik zou graag een router/firewall willen waarmee het mogelijk is landen buiten Europa te blokkeren. Bestaan dergelijke routers of kunnen alleen softwarematige firewalls zoals iptables dit?

Verder eisen:

- gigabit poorten
- snel wireless

[ Voor 12% gewijzigd door vespino op 02-05-2014 17:50 ]

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:27

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Wat is de achterliggende gedachte en is het voor Internet bedoelt, er zijn namelijk zaken die bijvoorbeeld altijd via de verenigdestaten zal lopen. Een beetje meer achtergrond informatie zou best handig zijn. :)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• vespino
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-11 09:28
Ik krijg regelmatig mail over outsourcing in India, etc vage landen. Ben hier helemaal klaar mee en wil eens beginnen met mijn website (en mail, staat op hetzelfde adres) niet toegankelijk te maken voor dergelijke landen.

Ken da?

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Volgens mij bevat je niet de gevolgen van zo'n rigoureuze ingreep m.b.t. de beschikbaarheid van je website. Zeker niet als je hier ook nog een thuisverbinding op gebruikt.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hoe weet je dat de mail/spam daarover daadwerkelijk uit die landen komt?

Meeste spam komt gewoon van zombies, dat zou je buurman kunnen zijn ;)

Oslik blyat! Oslik!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:16

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ik denk dat je beter kun investeren in een fatsoenlijk spamfilter, dan wat je nu doet.
Wil je perse allerlei vage landen blokken, dan kun je eens kijken naar een DD-WRT router icm asiablock: http://www.dd-wrt.com/wik...,_the_Right_Way#AsiaBlock

In ieder geval vind ik het topic te mager om open te houden. Als je zulke specifieke eisen hebt, steek dan eerst eens wat moeite in je vooronderzoek.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.