ik heb zo'n plastic 3d brilletje(van een pretpark) weet iemand waar ik software kan downloaden op internet voor die bril plaatjes filmpjes en spellen. Ik heb al een soort programma voor alle direct3d spellen te spelen er mee maar werkt niet altijd.
Je moet hier juiste software voor vinden om het aan te sturen. Bijvoorbeeld bij de Asus videokaarten is er speciale manipulatiesoftware die de Direct3D spellen signalen verstuurt om het compatible te maken met de meegeleverde bril.
Kortom: wat jij wilt is waarschijnlijk niet mogelijk.
Kortom: wat jij wilt is waarschijnlijk niet mogelijk.
Hai het enige wat je met zo een brilletje kan doen is plaatjes bekijken in 3d. Spellen spelen zal idd niet altijd lukken omdat je met beeldjes per secondes zit die op de 3d bril worden geleverd. Die heb jij niet op je plastic bril. Vandaar.
ik heb zo een bril
maar alleen nvidia drivers onder steunen het niet
weet iemand een appart programma die dat doet
ook is het alleen maar om 3d plaatjes temaken en tebekijken
maar alleen nvidia drivers onder steunen het niet
weet iemand een appart programma die dat doet
ook is het alleen maar om 3d plaatjes temaken en tebekijken
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Neh er was ook zoiets als wicked3d dat alle kleuren omgezet worden ofzo.
Hoe het werkt moet je me niet vragen maar ik hoorde dat erg tenkoste van je framerate ging, www.wicked3d.com
Hoe het werkt moet je me niet vragen maar ik hoorde dat erg tenkoste van je framerate ging, www.wicked3d.com
Dat hangt er vanaf, is het een rood-groen bril, of een soort polaroid-bril..
zulke rood-groen dingen kan je gewoon op je monitor weergeven.. (het spel magic-carpet heeft zelfs ondersteuning voor 3d op die manier).
de polaroid versies zullen je helaas met een gewone monitor niet veel geluk brengen
zulke rood-groen dingen kan je gewoon op je monitor weergeven.. (het spel magic-carpet heeft zelfs ondersteuning voor 3d op die manier).
de polaroid versies zullen je helaas met een gewone monitor niet veel geluk brengen
Pagina: 1