Beste Tweakers,
Ik heb hier al wat langer 'last' van: de pricewatch klopt soms voor geen kant wat prijzen betreft. En dan heb ik het niet over malafide webshops of producten die niemand interesseert. Ik heb het over echt heel populaire producten en populaire webshops (Azerty, Coolblue...).
Problemen die ik tot nu toe tegen ben gekomen:

Volgens mij gaat het niet helemaal goed...
Ik heb hier al wat langer 'last' van: de pricewatch klopt soms voor geen kant wat prijzen betreft. En dan heb ik het niet over malafide webshops of producten die niemand interesseert. Ik heb het over echt heel populaire producten en populaire webshops (Azerty, Coolblue...).
Problemen die ik tot nu toe tegen ben gekomen:
- Een prijs die op de categorie-pagina wordt weergegeven komt niet overeen met de laagste prijs als je daadwerkelijk gaat kijken welke webshops het product aanbieden. Dat heb ik bijvoorbeeld ervaren met de Samsung Galaxy Note 3 en de Nexus 5. De Samsung Galaxy Note 3 werd een aantal weken geleden het goedkoopst aangeboden voor zo'n € 515, terwijl de prijs op de categoriënpagina € 499 was. Idem dito voor de Nexus 5: € 330 op de categoriënpagina, € 379 bij de goedkoopste shop. Het lijkt er dus op dat deze twee pagina's niet helemaal synchroon lopen.
- De prijs die Tweakers.net aangeeft in de pricewatch komt niet overeen met de daadwerkelijke prijs van webshops.

Volgens mij gaat het niet helemaal goed...