Wijziging iCal via een vergaderverzoek?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
Een kennis van mij werkt op een Macboek en krijgt daar regelmatig agenda verzoeken op binnen,
Ze heeft iCal ingesteld staan als agenda en deze synchroniseert met de iCloud. Lekker makkelijk met de iPad en iPhone overal gelijk en nooit te laat (als je maar goed oplet dan ;) ) op 1 klein dingetje na.
Als er een wijziging word gezonden via een vergader verzoek word die niet geaccepteerd.
Ik heb gezocht met Google maar kan niks vinden hier over. Ik zit zelf te denken aan rechten want als ik dan de oude verwijdert en dan accepteer dan gaat het wel goed.
Maar dat is wel een lastig, omdat je eerst de oude moet opzoeken door het agenda verzoek “open te breken” :X
Ze draait een volledig geüpdatete verzie van OS X Mavericks. De verzoeken zijn allemaal afkomstig vanaf een outlook/exchange gebruiker

Heeft iemand hier ervaring mee en wat is er gedaan dit op te lossen (helaas willen niet alle die outlook gebruikers overstappen :9

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:18
Ik heb de typo in je titel aangepast naar: "Wijziging iCal via een vergaderverzoek?". Het is mij niet helemaal duidelijk wat voor setup het hier om gaat. Gebruik die kennis een Exchange account or een iCloud account?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
Dank voor de aanpassing
De setup is heel simpel, gewoon Macboekje imap account voor de e-mail iCal voor de afspraken en met iCloud alles syncen naar iPad en iPhone, de mensen die de vergader verzoeken zenden die maken gebruik van exchange/outlook

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:18
Zover ik weet kun je met ICAL alleen een agenda inkijken, wil je wijzigen dan zou je minimaal caldav nodig hebben.

Maar ik kan het fout hebben O-)