Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorrit91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-05-2024
Sinds vandaag heb ik een probleem, en het lastige aan het probleem, is dat ik eigenlijk nauwelijks een indicatie van mijn systeem krijg waar het aan zou kunnen liggen. Mijn Asus N55SF wil niet, of slechts sporadisch opstarten. Ik heb het nu een paar keer geprobeerd, om een beetje een idee te krijgen van wanneer hij wel en wanneer hij niet opstart, maar word er nog niet echt wijzer uit. Wanneer mijn laptop wél opgestart is, valt hij snel weer uit. Dat laatste lijkt iets te maken te hebben met beweging van de laptop of een tik op de laptop, enig idee wat dat zou kunnen zijn? Zowel op de accu als op het netstroom doet ie dit.

Wanneer de laptop uitvalt, kan ik 'm niet direct weer aan doen, meestal reageert de laptop dan in z'n geheel niet, geen lichtjes, geen opstartgeluiden, niets. Wat kan dit zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:47
Uitvallen en niet meer opstarten kan liggen aan hitte.
Maar als de laptop bijvoorbeeld 's nachts uit gestaan heeft en je probeert deze 's ochtends op te starten zou hij in ieder geval een teken van leven moeten geven (totdat deze te warm word en weer uitvalt)

Wat ik wil zeggen:
Gaat je laptop wel aan wanneer deze een lange periode uit heeft gestaan?

[ Voor 15% gewijzigd door Axewi op 02-05-2014 15:33 ]

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.