Mijn ervaring bij itera,
Tja another PEAK IT die zegt dat ze speciaal zijn.
Ik ben neergezet bij de BAM, alles letterlijk ECHT ALLES werd 1 op 1 doorverteld naar itera vanuit bam.
Ik had ze verteld bij de BAM dat ik een eigen bedrijfje heb gehad vroeger in de harde tijden en dat financiele administratie niet mijn ding was en daardoor ermee gestopt was. Heb verstand van computers. Niet van bedrijfsadmin. Ergste is ze hebben zelf de vragen op me afgevuurd. Ik moest dingen omzetten in excel en moest een dagje meekijken. Toen moest ik het zelf doen. Toen kreeg ik vijf cases om om te zetten. Alle 5 de cases bevatte info die mij nog niet verteld was / anders behandeld moesten worden. Dus 4 van de 5 had ik niet goed gemaakt. Alles netjes doorgeketst aan itera. Vervolgens na 2 dagen mocht ik terug naar itera en heb ik 2 hele uren naar het geschreeuw van ruurtje geluisterd. Wist alles door te vertellen wat ik bij de bam had geantwoord. Heel erge nsb gehalte. Er zat niets ergs tussen echt alleen dingen die je bespreekt als werknemer naar werknemer. Netjes op kantoor gewerkt en me ITIL gehaald, netjes op tijd en voorbeeldig gedragen. Ik kon niets inbrengen na het NSB gebeuren bij de BAM. Die snertstem van de eigenaar...Uiteindelijk werd ik gebeld door een recruiter die mij heeft geworven, om sorry te zeggen en zelf te melden dat hij ook weg was omdat hij t niet eens was met hoe itera met mensen omgaat. Itering nooit meer