Pricewatch filter op voorkomen op wenslijst + filter bewaren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-08 20:56
Aangezien ik de wenslijsten gebruik om een grote groep producten te volgen om uiteindelijk een selectie uit te maken, is het erg bewerkelijk om te zien of er nieuwe producten voor in aanmerking komen.
Het helpt al een beetje door te filteren op "Datum eerste prijsvermelding", maar ik onhou niet wanneer ik voor het laatst producten aan een wenslijst heb toegevoegd.

Waar ik dus behoefte aan heb, is een knop om alle producten uit de resultaten weg te filteren, die ik al op een wenslijst heb staan. Zo kun je eenvoudig de nieuwste producten toevoegen, zonder dat je de hele wenslijst moet aflopen en vergelijken of alle resultaten aanklikken om te zien of je het al "wil hebben".

En wat me ook erg nuttig lijkt, is om het ingestelde filter te kunnen bewaren, en dan natuurlijk meerdere filters, om meerdere productgroepen eenvoudig te kunnen volgen, om aan wenslijsten toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 14:16
Je kan het ook omdraaien: dat je een notificatie krijgt zodra een product die voldoet aan een bepaalde filterset voor het eerst een prijs krijgt (of wordt gepubliceerd door onze contentjongens?). Dat is een beetje vergelijkbaar wat je wel eens ziet op vacature-websites. Je kunt dan op de detailpagina hem direct toevoegen aan je wenslijst indien het qua overige specs (en prijs) interessant voor je is

Dat lijkt mij best handig, maar ik denk eerlijk gezegd dat we hier voorlopig niet aan zullen toekomen

Eigen voorselecties maken is iets wat al heel erg lang op mijn eigen wenslijstje staat (en zit in het verlengde van bovenstaande request) maar ook daarvan denk ik niet dat we het in de nabije toekomst kunnen gaan toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-08 20:56
Okee. Ik blijk ook gewoon de URL's van de verschillende resultatenlijsten te kunnen opslaan voor hergebruik, en samen met het filter op datum van eerste prijsvermelding kom je dan een heel eind.