Windows 7 ultimate usb

Pagina: 1
Acties:
  • 328 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoher
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-09-2024
Hallo, ik heb pas een nieuwe desktop aangeschaft met windows 7 ultimate product code. waar kan ik een usb driver vinden om windows 7 ultimate ook werkelijk te downloaden?

[ Voor 3% gewijzigd door marcoher op 02-05-2014 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:40

AzzKickah

06-CENSORED

Hallo :)

Je gooit nogal wat begrippen door elkaar. Iets downloaden via de bios... Dat bestaat niet :P

Bedoel je een USB-stick om de installatiebestanden voor Windows 7 op te zetten, zodat je vanaf die stick Windows kunt installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoher
Ja, Die usb stick moet toch vanuit de bios benaderd worden om te kunnen installeren?
Ik weet niet of het wat uitmaakt voor de installatiebestanden maar graag: windows 7 ultimate 64bit.

Sorry ik ben meer van de hardware

[ Voor 9% gewijzigd door marcoher op 02-05-2014 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Je download geen drivers of software via de bios...

Mocht je a in het bezit zijn van een Windows 7 DVD, dan kun je in de bios instellen dat je eerst vanaf het DVD station (of bij sommigen Upgrade Drive) wilt opstarten. Of, wanneer je Windows 7 op een USB stick hebt staan, opstarten via USB drive.

Mocht je alleen een serial hebben en geen Windows 7 software, dan zal je deze eerst moeten downloaden (wellicht via de minder legale bronnen) en installeren met behulp van jouw legale key. Ik weet niet of je aan de hand van jouw legale Windows 7 key een Windows 7 DVD kunt bestellen via Microsoft.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03:55

FCC

Je haalt inderdaad nogal wat dingen door elkaar maar dat geeft niet ;)
Op deze site kan je de juiste iso/image downloaden, daar moet je vervolgens een bootable usb-stick van maken. (wordt ook op de site beschreven). Daarna moet je in je bios de usb-stick als eerste boot-device instellen en dan kan je Windows installeren.
Zoals Han dus ook zegt :+ (ik type te langzaam..)

Waar een wil is, is een stopcontact....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

talkin' is cheap, people follow like sheep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoher
oei, usb teklein, heb hier wel een oude cd speler liggen maar die aansluiting is vgm verouderd

heb een hardeschijf liggen maar daar kan het zeker niet mee?

[ Voor 25% gewijzigd door marcoher op 02-05-2014 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:57
Staat er nu al een besturingssysteem op je desktop? Zo ja dan kun je ook gewoon op de eerdere link de juste iso downloaden, en eventueel deze vanuit binnen windows installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoher
Nee staat momenteel niets op. Zou het dan met een omweg moeten? eerst linux of ubuntu erop an via daar windows 7 downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Zou kunnen!
Heb je nog een oude pc staan, waar je even kan downloaden?

[ Voor 6% gewijzigd door J.S. Bach op 02-05-2014 13:20 ]

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoher
ja heb genoeg staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Start er een op, en laat die pc downloaden als daar windows opstaat.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoher
wat moet ik daarop downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
Misschien dat je de volgende keer ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search.

Lees dan, voordat je een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen. Als ik namelijk even google naar voor de hand liggende termen als 'windows 7 installeren usb' kom ik bij kant en klare handleidingen uit: http://www.websonic.nl/pc...llerenvanafusb.php]linkje

Het is hier op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dit topic gaat dus op slot!

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.