Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

'Onderhandelingen Duitsland en VS over antispionagepact zijn

Pagina: 1
Acties:

• DeEchteKwartel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-11-2024
Bijzonder dat dit op Tweakers geplaatst wordt. Wat heeft dit met techniek te maken? Afluisternieuws is alleen tweakers nieuws als het over de manier waarop gaat. Dit is 100% politiek.

• DeEchteKwartel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik wil niet een extra topic openen, dus ik bump deze maar:
"Nieuwe eigenaar Free Record Shop probeert 16 winkels open te houden"
Dit is ook een artikel waar ik mijn twijfels over heb of dit wel thuis hoort op Tweakers

• Ossebol
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:09
DeEchteKwartel schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:33:
Bijzonder dat dit op Tweakers geplaatst wordt. Wat heeft dit met techniek te maken? Afluisternieuws is alleen tweakers nieuws als het over de manier waarop gaat. Dit is 100% politiek.
Politiek nieuws heeft uiteraard ook invloed op de manier hoe techniek wordt toegepast, dus het lijkt mij wel degelijk belangrijk dat Tweakers dit meldt.

En kun je beargumenteren waarom je vindt dat FRS niet thuishoort op Tweakers? Zoals je weet richt is op Tweakers ook de Pricewatch te vinden waarop winkels en producten zijn te vinden. Ik denk dat de redactie daarom heeft besloten dit mee te nemen.

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky