Hallo allemaal, een tijdje terug heb ik ook al eens een post geplaatst met de vraag om jullie hulp!
Nu kan ik eindelijk de PC bestellen die ik graag wil alleen zou ik het fijn vinden als jullie nog even een check kunnen doen naar alle componenten of alles op elkaar aansluit. Aanbevelingen en toevoegingen zijn van harte welkom.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
2 Hoofddoelen, Schoolwerk en Gaming. Voor mijn opleiding zit ik elke dag achter het Adobe pakket en daarnaast bewerk ik veel video. Ook is een spelletje op zijn tijd niet verkeerd. Omdat ik nu alles nog op mijn laptop doe speel ik enkel gpu inactieve games zoals Diablo 3 en Hearthstone. Ik wil met de nieuwe pc graag wat meer spellen spelen zoals Dayz SA, FPS zoals BF4 en de rest van de bekende titels. Alles op Ultra spelen is geen must voor mij.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn muis en tobo mee en mijn lg-ips237l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat intern nieuw moet van de pc. CPU, Geheugen, GPU, PSU, Kast, HDD, SSD, CPU koeler en MOBO. Is de PSU een goede keuze in deze build? Hij heeft een 6+2 en 6 pins connector voor de gpu en de gpu heeft 8+6 nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In mijn build ga ik voor AMD CPU en GPU
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik twijfel nog over de behuizing. Hij moet prima voldoen alleen ik weet niet of dit de beste keuze is qua koeling. Hierbij vraag ik jullie input even.
Ga je overklokken?
Ja, de CPU gaat worden overgeklokt.
Hierbij mijn Setup
Alvast Bedankt voor de input!
Nu kan ik eindelijk de PC bestellen die ik graag wil alleen zou ik het fijn vinden als jullie nog even een check kunnen doen naar alle componenten of alles op elkaar aansluit. Aanbevelingen en toevoegingen zijn van harte welkom.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
2 Hoofddoelen, Schoolwerk en Gaming. Voor mijn opleiding zit ik elke dag achter het Adobe pakket en daarnaast bewerk ik veel video. Ook is een spelletje op zijn tijd niet verkeerd. Omdat ik nu alles nog op mijn laptop doe speel ik enkel gpu inactieve games zoals Diablo 3 en Hearthstone. Ik wil met de nieuwe pc graag wat meer spellen spelen zoals Dayz SA, FPS zoals BF4 en de rest van de bekende titels. Alles op Ultra spelen is geen must voor mij.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn muis en tobo mee en mijn lg-ips237l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat intern nieuw moet van de pc. CPU, Geheugen, GPU, PSU, Kast, HDD, SSD, CPU koeler en MOBO. Is de PSU een goede keuze in deze build? Hij heeft een 6+2 en 6 pins connector voor de gpu en de gpu heeft 8+6 nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In mijn build ga ik voor AMD CPU en GPU
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik twijfel nog over de behuizing. Hij moet prima voldoen alleen ik weet niet of dit de beste keuze is qua koeling. Hierbij vraag ik jullie input even.
Ga je overklokken?
Ja, de CPU gaat worden overgeklokt.
Hierbij mijn Setup
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8320 Black Edition | € 125,- | € 125,- |
| 1 | Gigabyte GA-970A-UD3P | € 75,73 | € 75,73 |
| 1 | MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB | € 265,- | € 265,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,86 | € 46,86 |
| 1 | Corsair Carbide 200R Closed | € 48,99 | € 48,99 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 36,50 | € 36,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 58,95 | € 58,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 46,99 | € 46,99 |