Eigelijk hoort t hier niet... maar vind het wel ff belangrijk om mede tweakers hiervan op de hoogte te stellen.
Een week geleden heeft een virus (via een attachment) de hele pc van een maat van mij vernield..... scriptie, alles weg kan nu helemaal op nieuw beginnen vette shit zooi...
Gisteren is een vriend van mij gehacked dmv msn messenger ene George W Bush stuurde een smile naar m toen en toen ineens ging ze hd ratelen... hij snel alles afsluiten etc. opnieuw opstarte hele computer aan poeier viruscan geeft nix aan muis doet nix, computer moet helemaal opnieuw geinstalleerd ik
op dit soort ongein... sommige mensen hebben er schijnbaar lol aan om andere mensen hun computer te slopen...
Vandaag krijg ik een mail met t volgende:
The bleu lagoon ?
We kiezen voor de wervingsmethode : adverteren.
Adverteren kunnen we op allerlei plekken doen:
-Prikborden bij de supermarkt.
-Plaatselijke, regionale, landelijke dag- en weekbladen.
-Adverteren via radio en televisie.
-Adverteren via het internet.
Maar om de kosten zoveel mogelijk te beperken, en het werven zo
efficiént mogelijk te laten verlopen hebben we niet voor elke
manier van adverteren gekozen.
Attachment: CMDL32.EXE (103k) -- View Attachment
attachment bevatte een virus, heb die kerel ff duidelijk gemaakt dat ik hier niet van gedient was helemaal na gister met die ongein... (ik heb t hem niet op een ZACHTzinnge manier duidelijk gemaakt!
)
Wat is er aan de hand met de internetters van tegenwoordig beetje onschuldige users disse..... als ik die kerels te pakken krijg aaaaaaaahhhhhh tot zover mijn leed
Een week geleden heeft een virus (via een attachment) de hele pc van een maat van mij vernield..... scriptie, alles weg kan nu helemaal op nieuw beginnen vette shit zooi...
Gisteren is een vriend van mij gehacked dmv msn messenger ene George W Bush stuurde een smile naar m toen en toen ineens ging ze hd ratelen... hij snel alles afsluiten etc. opnieuw opstarte hele computer aan poeier viruscan geeft nix aan muis doet nix, computer moet helemaal opnieuw geinstalleerd ik
Vandaag krijg ik een mail met t volgende:
The bleu lagoon ?
We kiezen voor de wervingsmethode : adverteren.
Adverteren kunnen we op allerlei plekken doen:
-Prikborden bij de supermarkt.
-Plaatselijke, regionale, landelijke dag- en weekbladen.
-Adverteren via radio en televisie.
-Adverteren via het internet.
Maar om de kosten zoveel mogelijk te beperken, en het werven zo
efficiént mogelijk te laten verlopen hebben we niet voor elke
manier van adverteren gekozen.
Attachment: CMDL32.EXE (103k) -- View Attachment
attachment bevatte een virus, heb die kerel ff duidelijk gemaakt dat ik hier niet van gedient was helemaal na gister met die ongein... (ik heb t hem niet op een ZACHTzinnge manier duidelijk gemaakt!
Wat is er aan de hand met de internetters van tegenwoordig beetje onschuldige users disse..... als ik die kerels te pakken krijg aaaaaaaahhhhhh tot zover mijn leed