Opzoek naar headset

Pagina: 1
Acties:

• witkop525
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-10-2025
Hallo,

Vandaag heb ik mijn Creative Tactic 3D Sigma headset (whatever de naam verder was) terug gebracht, omdat deze na een jaar tijd de microfoon defecte eigenschappen begon te vertonen. Nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe headset. Het liefste zou ik er één willen hebben die ongeveer net zo comfortabel is als mijn oude headset en wil ik ook een veel betere microfoon. Het lijkt mij ook wel vet om surround 7.1 erin te hebben.

Uiteraard heb ik mezelf er ook nog in verdiept en was mijn conclusie dus, dat Steelseries Siberia een hele goede headset bleek te zijn. Deze heeft inderdaad geen surround 7.1, maar als dat ten kosten moet gaan van een goede kwaliteit headset, so be it.

Ook moet ik er nog even bij zeggen, dat ik met de headset films kijk, dus misschien is dat nog een belangrijke punt om te weten.

Liefst USB aansluiting en als het kan ook nog met 3.5mm aansluiting.

Als iemand nog verder ideeën heeft of suggesties voor een goede headset, laat het me a.u.b. weten!

Bij voorbaat dank, Barry

Have a nice day! :3

Verwijderd

Het belangrijkste om te weten is je budget. Ik kan wel een 1000 euro dure headset aanraden omdat die super goed is, maar als je budget maar 200 euro is, wordt het niets. Dus... wat wil je maximaal uitgeven?

• witkop525
Aangezien mijn vorige headset 60 euro was, ongeveer rond de 50~100 euro dus.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-02 16:32

bbblije

Riiiiight

Siberia +1

[ Voor 93% gewijzigd door bbblije op 01-05-2014 20:28 ]

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-02 17:28
Je hebt de review van vorige week wellicht gemist?
reviews: Vijf goedkope gameheadsets getest
Zowel in de review, maar zeker ook in de reacties, veel nuttige tips.

En zie ook http://nl.hardware.info/r...geluid-voor-circa-70-euro

[ Voor 18% gewijzigd door frickY op 01-05-2014 20:51 ]

• witkop525
frickY schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 20:49:
Je hebt de review van vorige week wellicht gemist?
reviews: Vijf goedkope gameheadsets getest
Zowel in de review, maar zeker ook in de reacties, veel nuttige tips.

En zie ook http://nl.hardware.info/r...geluid-voor-circa-70-euro
Die review van Tweakers heb ik al gezien, ik zal eens op HWI kijken. Bedankt!
Dankje ;O

[ Voor 11% gewijzigd door witkop525 op 01-05-2014 22:34 ]

• witkop525
Een maat van mij raadde mij deze headset aan.
Ik heb hem zelf opgehad en het was echt wel een mooie headset, qua geluid, uitstraling, stevigheid en comfort.

Dus nu zit ik te twijfelen tussen deze en deze...

Iemand verder nog ideeën of advies?

[ Voor 98% gewijzigd door witkop525 op 01-05-2014 22:51 ]

Verwijderd

iik raad aan, Turtle Beach P11, je hebt dan wel geen 7.1 maar je hoord de enemies wel, mooie bass en een zeer goeie mic, beter dan die van mijn broer(RazR pro 7.1) Voor 35 euro bij de wehkamp met de kortingscode nieuw is normaal 45, ik zou zeggen pak je kans, is trouwens een zeer degelijke headset, mooi uiterlijkt etc, ik heb hem en heb er geen moment spijt van gehad!

• secondsight
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-06-2023
Een koptelefoon word al snel 25% duurde door het woord gaming er aan toe te voegen, koop een redelijke koptelefoon, en een USB mic appart heb je een stuk betere kwaliteit voor eht zelfde geld

• Sp3dy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-02 14:56
Ik heb zelf de pricewatch: Sharkoon X-Tatic S7 en vind vooral de bouwkwaliteit erg goed, ook de afneembare mic is een voordeel. Enige "probleem" is dat er een kabel van 5 meter! aan zit.
Zelf heb ik hem voor 50 euro nieuw kunnen kopen, op het moment zit hij in de pw wel weer rond de honderd...

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-02 16:32

bbblije

Riiiiight

Siberia +1, echt de beste headset die je voor het geld koopt.

• muzerie
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23-06-2025
De Steelseries 5H v3 en Siberia v2 lijken mij de beste, ook omdat je de microfoon terug kan schuiven.
Review 5Hv3: YouTube: SteelSeries 5Hv3 Gaming Headset Unboxing & Overview

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-12-2025
Ik zelf heb de plantronics Gamecom 780. Ik had hiervoor de Logitech G930. Qua geluidskwaliteit ben ik aangenaam verrast door de plantronics, duurde even voordat het ingespeeld was maar klinkt toch wel goed nu. En geen last meer van storing wat ik op de G930 voortdurend had.
En geloof dat de plantronics nu iets van 60 euro kost. Microfoon kan je naar boven draaien. En usb kabel dus je kan er nog eens overheen rijden :)
Enige nadeel is dat hij nog wel eens niet herkend wordt met connecten. Moet hem dan een aantal keer in de usb poort doen. Maar dat kan ook een probleem van mijn systeem zijn.

Verwijderd

muzerie schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 14:34:
De Steelseries 5H v3 en Siberia v2 lijken mij de beste, ook omdat je de microfoon terug kan schuiven.
Review 5Hv3: YouTube: SteelSeries 5Hv3 Gaming Headset Unboxing & Overview
Linus :D Ik vind hem echt te gek!
Pagina: 1