Wat ellende is dit. Mijn oom kan niet meer inloggen in hotmail account (http://mail.live.nl)
Zegt dat het wachtwoord niet klopt.
Goed dan kies ik voor: Heb je geen toegang tot het account?
Waarom heb je problemen met aanmelden?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
We moeten je identiteit controleren
Hoe wil je je beveiligingscode ontvangen?
E-mail naar wi*****@upmail.nl
Sms naar * **** **88
Bel * **** **88
Het telefoonnummer is niet meer in gebruik en email klopt niet (dat moet dus upcmail zijn ipv upmail)
We kiezen voor:
Ik gebruik deze niet meer
Dan komt hij met herstel code, heb ik niet Dus kies nee.
Dan kom ik op de pagina waar het heen gemaild kan worden. Vervolgens moet ik diverse gegevens invullen. Krijg een mailtje vaan microsoft dat het 24 uur kan duren dat gegevens kloppen, binnen half uur had ik een mailtje voor wachtwoord te resetten. klik op die link dan krijg dat de link al is gebruikt of is verlopen.
Nu heb ik 2x Microsoft gebeld 1x krijg ik zeer slecht gesprek vallen stukken uit engelse medewerker, ga naar account.live.com/password/reset (die pagina heb ik al gehad
). Nog een keer gebeld, een Nederlander, verteld mij gegeven geen ondersteuning op account, zou mij een mail sturen naar pagina voor te resetten.
=========
Bijgevoegd vind u de link naar live id support:
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-live/id-support
U moet wel nog even op ''ik vind geen antwoord op mijn probleem'' aanduiden om op het formulier te komen.
=======
Dan dien ik dus in te loggen wat ik niet kan
of ik heb de optie Heb je geen toegang tot het account? Maar die heb ik al is gehad en 2 doorlopen en 2x zijn de gegevens oke bevonden voor reset link, maar keer op keer zijn de linkjes zogenaamd al gebruikt of verlopen.
Heeft iemand nog tips op deze uitzichtloze situatie?
Zegt dat het wachtwoord niet klopt.
Goed dan kies ik voor: Heb je geen toegang tot het account?
Waarom heb je problemen met aanmelden?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
We moeten je identiteit controleren
Hoe wil je je beveiligingscode ontvangen?
E-mail naar wi*****@upmail.nl
Sms naar * **** **88
Bel * **** **88
Het telefoonnummer is niet meer in gebruik en email klopt niet (dat moet dus upcmail zijn ipv upmail)
We kiezen voor:
Ik gebruik deze niet meer
Dan komt hij met herstel code, heb ik niet Dus kies nee.
Dan kom ik op de pagina waar het heen gemaild kan worden. Vervolgens moet ik diverse gegevens invullen. Krijg een mailtje vaan microsoft dat het 24 uur kan duren dat gegevens kloppen, binnen half uur had ik een mailtje voor wachtwoord te resetten. klik op die link dan krijg dat de link al is gebruikt of is verlopen.
Nu heb ik 2x Microsoft gebeld 1x krijg ik zeer slecht gesprek vallen stukken uit engelse medewerker, ga naar account.live.com/password/reset (die pagina heb ik al gehad

=========
Bijgevoegd vind u de link naar live id support:
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-live/id-support
U moet wel nog even op ''ik vind geen antwoord op mijn probleem'' aanduiden om op het formulier te komen.
=======
Dan dien ik dus in te loggen wat ik niet kan

Heeft iemand nog tips op deze uitzichtloze situatie?
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe