Hotmail account wachtwoord kwijtwerkt niet wat nu?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Wat ellende is dit. Mijn oom kan niet meer inloggen in hotmail account (http://mail.live.nl)

Zegt dat het wachtwoord niet klopt.

Goed dan kies ik voor: Heb je geen toegang tot het account?

Waarom heb je problemen met aanmelden?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten

We moeten je identiteit controleren

Hoe wil je je beveiligingscode ontvangen?
E-mail naar wi*****@upmail.nl
Sms naar * **** **88
Bel * **** **88

Het telefoonnummer is niet meer in gebruik en email klopt niet (dat moet dus upcmail zijn ipv upmail)

We kiezen voor:
Ik gebruik deze niet meer

Dan komt hij met herstel code, heb ik niet Dus kies nee.

Dan kom ik op de pagina waar het heen gemaild kan worden. Vervolgens moet ik diverse gegevens invullen. Krijg een mailtje vaan microsoft dat het 24 uur kan duren dat gegevens kloppen, binnen half uur had ik een mailtje voor wachtwoord te resetten. klik op die link dan krijg dat de link al is gebruikt of is verlopen.

Nu heb ik 2x Microsoft gebeld 1x krijg ik zeer slecht gesprek vallen stukken uit engelse medewerker, ga naar account.live.com/password/reset (die pagina heb ik al gehad :/). Nog een keer gebeld, een Nederlander, verteld mij gegeven geen ondersteuning op account, zou mij een mail sturen naar pagina voor te resetten.
=========
Bijgevoegd vind u de link naar live id support:
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-live/id-support
U moet wel nog even op ''ik vind geen antwoord op mijn probleem'' aanduiden om op het formulier te komen.
=======

Dan dien ik dus in te loggen wat ik niet kan |:( of ik heb de optie Heb je geen toegang tot het account? Maar die heb ik al is gehad en 2 doorlopen en 2x zijn de gegevens oke bevonden voor reset link, maar keer op keer zijn de linkjes zogenaamd al gebruikt of verlopen.

Heeft iemand nog tips op deze uitzichtloze situatie?

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:11

Speedmaster

Make my day...

Je zou kunnen kijken of het mobiele nummer nog werkt, en diegene bellen en uitleggen wat het probleem is.
Vriendelijk verzoeken om de code even door te bellen en op die manier weer in de account te kunne komen. Wel dan even mail en mobiel nummer aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online
Speedmaster schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:07:
Je zou kunnen kijken of het mobiele nummer nog werkt, en diegene bellen en uitleggen wat het probleem is.
Vriendelijk verzoeken om de code even door te bellen en op die manier weer in de account te kunne komen. Wel dan even mail en mobiel nummer aanpassen.
Probleem is die **** type MS al, en dat oude nummer weet mijn oom ook niet meer.

Het vervelende is gewoon die reset link die je krijgt, werkt niet. Enige wat ik nog kan doen is volgende week of misschien vanavond nog een keer een request sturen en dan hopen dat linkje nu wel werkt. Bellen heeft 0,0 nut want daar helpen ze je niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:11

Speedmaster

Make my day...

Probeer eens een andere brouwser, daarnaast kan het zijn dat de link uit een andere tijdzone komt die in jouw tijdzone niet/nog niet geldig is. Je zou daar dus ook nog mee kunnen spelen als je de herkomst weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online
Speedmaster schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:23:
Probeer eens een andere brouwser, daarnaast kan het zijn dat de link uit een andere tijdzone komt die in jouw tijdzone niet/nog niet geldig is. Je zou daar dus ook nog mee kunnen spelen als je de herkomst weet.
Brwoser had ik ook al gedaan maar maakte ook niets uit. Zal straks helemaal anders aanpakken. Neem de PC remote over, dien weer alles in, intussen even kijken waar het vandaan komt denk MS USA.

Mocht ik de link krijgen, wacht ik gewoon 1 dag en test de link vanuit mij. Hopen dat wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online
Ben bang dat account zo goed als verloren is. Bij gegevens controle chech heb ik gewoon de activitie gekregen dus als je van iemand alles weet heel makkelijk account te kapen mocht die reset link werken wat helaas nu net dat nodig niet werkt.

[ Voor 8% gewijzigd door RobbyTown op 04-05-2014 10:31 ]

Pagina: 1