kan nog niet... pas met AGP 8x is dit mogenlijk...
AGP 8x, bestaat dat ook al?Op zaterdag 09 juni 2001 20:44 schreef Peetke het volgende:
Ja een externe AGP slot een interne voor de geintergreerde Video maar kunnen niet tegelijk werken.
Bij gebruik externe is de interne gedisable ook vaak autodetected.
Bij gebruik externe is de interne gedisable ook vaak autodetected.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
is dus eigenlijk bedoeld voor meerdere monitoren (met 2 geforce mx'en zou je dan 4 monitoren aan kunnen sluiten
). Is ook maar een vraag, ben het voorlopig niet van plan te kopen.
Is in de maakOp zaterdag 09 juni 2001 21:02 schreef Knightwolf het volgende:
[..]
AGP 8x, bestaat dat ook al?
8x agp, 8 agp sloten? volgens mij bedoelt ie 2 agp sloten... (ff flauw hoor...
)
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
wat dacht je van een G400 dual monitor PCI kaartje?Op zaterdag 09 juni 2001 21:08 schreef Spaceknarf het volgende:
is dus eigenlijk bedoeld voor meerdere monitoren (met 2 geforce mx'en zou je dan 4 monitoren aan kunnen sluiten). Is ook maar een vraag, ben het voorlopig niet van plan te kopen.
Dat wil ik niet, en anders was het sowieso een geforce2mx geworden, maar de gts is 50% sneller, ondersteunt wel geen twinview, maar ik kan er altijd nog een pci vidkaart bijgooien natuurlijk
oeps, volgens mij een beetje weinig leestekens
oeps, volgens mij een beetje weinig leestekens
AOPEN is ermee bezig!
Laatst nog een link naar een vage site gezien die meende in NL nota bene een werkende prototype had mogen bekijken.
Het werkt door een custom AGP multiplexer chip te gebruiken die de chipset doet denken dat er maar 1 kaart aan hangt, maar de software ziet er dmv aangepaste AGP drivers 2.
De testplank was een i815 mobo. Gokje waarom het nog niet verschenen is: drivers.
N.b. bovenstaande heb ik (met link, ben ik ondertussen kwijt) nog naar tweakers gepost, maar het is er niet doorgekomen
Laatst nog een link naar een vage site gezien die meende in NL nota bene een werkende prototype had mogen bekijken.
Het werkt door een custom AGP multiplexer chip te gebruiken die de chipset doet denken dat er maar 1 kaart aan hangt, maar de software ziet er dmv aangepaste AGP drivers 2.
De testplank was een i815 mobo. Gokje waarom het nog niet verschenen is: drivers.
N.b. bovenstaande heb ik (met link, ben ik ondertussen kwijt) nog naar tweakers gepost, maar het is er niet doorgekomen
Oslik, blyat! Oslik!
Dat was, om precies te zijn, dit nieuwsbericht op hardwareinfo.net. Het is overigens helemaal niet verwondelijk dat nieuwsbericht er niet is doorgekomen, want euhm, het was een 1 april grap!Op zondag 10 juni 2001 03:45 schreef dion_b het volgende:
AOPEN is ermee bezig!
Never stop seeking what seems unobtainable...
2 agp kaarten die beide zouden draaien op (agp 2x) zou dan toch al moeten bestaan want we hebben nu al (agp 4x)Op zaterdag 09 juni 2001 20:44 schreef Peetke het volgende:
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
ShitOp zondag 10 juni 2001 04:07 schreef Thor-korenwolf het volgende:
[..]
Dat was, om precies te zijn, dit nieuwsbericht op hardwareinfo.net. Het is overigens helemaal niet verwondelijk dat nieuwsbericht er niet is doorgekomen, want euhm, het was een 1 april grap!
Da's voor het eerst in tijden dat ik erin trap
Vreemde is dat ik er al aan had gedacht en meende een datum van 05-04 te zien. Maar goed- ik ben dus de lul
Oslik, blyat! Oslik!
Of de G200 MMS (Standaard 4 monitoren)Op zaterdag 09 juni 2001 21:38 schreef InterCC het volgende:
[..]
wat dacht je van een G400 dual monitor PCI kaartje?
kun je er dan VEEL aanhangen...
Deze kaart is er trouwens ook als PCI uitvoering volgens mij... dus..... 6 x 4 = GEIL!
(desktop van 38400x1200)
Verwijderd
Oh god wat een geblaat hier.
1x/2x/4x AGP staat voor de snelheid van de AGP, niet voor het aantal AGP kaarten dat je op een moederbord kan aansluiten
En idd, 8x AGP is in de maak en die staat het toe om meerdere AGP videokaarten aan te sluiten op één moederbord.
Laat dit U duidelijk zijn
1x/2x/4x AGP staat voor de snelheid van de AGP, niet voor het aantal AGP kaarten dat je op een moederbord kan aansluiten
En idd, 8x AGP is in de maak en die staat het toe om meerdere AGP videokaarten aan te sluiten op één moederbord.
Laat dit U duidelijk zijn
Kan niet, Win98 ondersteunt een maximum van 9 monitoren...Op donderdag 21 juni 2001 22:58 schreef Peetke het volgende:
[..]
Of de G200 MMS (Standaard 4 monitoren)
kun je er dan VEEL aanhangen...
Deze kaart is er trouwens ook als PCI uitvoering volgens mij... dus..... 6 x 4 = GEIL!
(desktop van 38400x1200)
Het zou leuk zijn om 2 agp-poorten hebben die in SLI kunnen werken, bv. 2xGF3's naast elkaar, maar die vlieger zal wel nooit op deze manier opgaan.
Niet op voorraad.
ja, ze zijn er....
server backplanes met dubbel uitgevoerde bus.....
dus 2 PCI bussen en 2 AGP bussen = 2 poorten....
alleen was de dubbele bus alleen bedoeld als backup... niet voor gelijktijdig gebruik...
server backplanes met dubbel uitgevoerde bus.....
dus 2 PCI bussen en 2 AGP bussen = 2 poorten....
alleen was de dubbele bus alleen bedoeld als backup... niet voor gelijktijdig gebruik...
Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'
Pagina: 1