Live tv op NPO hapert met Chrome browser

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kafka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 18:24
Hallo,

Ik gebruik Ubuntu 14.04 met de Chrome browser. De live uitzendingen en uitzending gemist van de NPO haperen na iedere 4sec. Youtube doet het wel goed.
Zal wel aan de flashplugin liggen van Google denk ik of de flashplayer van de NPO.
Hebben meer mensen hier last van of opgelost?

[ Voor 10% gewijzigd door Kafka op 01-05-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Kijk eens of je niet een HTML5 variant van de stream kan vinden ergens. Of stuur ze even een berichtje met die vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:12

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Heb als test hier een poosje Nederland 1 laten draaien in de meest recente Debian Testing met Chromium en de Pepper flashplugin. Draait hier vlekkeloos.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik heb dat ook gehad, je kan firefox gebruiken of een extensie die je user-agent veranderd in Android, dan krijg je geen flash stream maar gewoon een stream die je ook kan downloaden eventueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kafka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 18:24
Firefox werkt idd wel goed.
Ik heb zo'n beetje alle user-agents geprobeerd maar met Chrome blijft het haper de haper.
Denk dat het aan de NPO-player ligt hoewel het bij SandsOfArrakis kennelijk wel goed werkt.
Nou ja, zo'n ramp is het nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:22

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Sinds enige tijd hakt de NPO speler streams op in fragmenten van een paar seconde die los worden gestreamed. Ik denk om het downloaders moeilijk te maken. Je kan in de instellingen van Uitzending Gemist aangeven dat je in het buitenland zit, dan krijg je de oude stream weer die een stuk lichter is voor je computer.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Pagina: 1