Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aanschaf advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:

• yvovandijk
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 02-01 19:45
Ik ben op zoek naar een laptop waar ik een 3 jaar mee door kan.
Door alle topics / opties ben ik de weg kwijt in de digitale wereld ....

Nu kijk ik op dit moment bij een ASUS met i5 4core en met 24gbSSD + 1TB HDD en 4gb intern
Waar moet ik verder op letten en welke serie is het beste?
Is een SSD combi met HDD een goede optie of kan ik beter een 128gb SSD nemen en een netwerkschijf of een wifi kastje (zo ja welke)
en als laatste vraag: is touch de toekomst of kan ik beter bij een standaard 15.6 of 17.3 blijven?

Budget is rond de 700 max 800

Ander merk / aanbieding mag ook

Alvast bedankt!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:16
Betrouwbaarheid zit goed (Asus). SSD = check (hybrid, prima keuze). CPU = min. i5. Geheugen = min. 4gb. Lijkt me een prima keuze. Kan niet misgaan de komende drie jaar.

• yvovandijk
Dank voor de reactie!
Een i5 is niet altijd trager dan de i7 toch?
de 4000K serie zou een goede keuze voor de i5 moeten zijn zegt men?

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-11 16:50
Misschien is het wel handig dat je erbij verteld wat je van plan bent te gaan doen op je laptop. Als het alleen office werkzaamheden zijn in die 3 jaar dan krijg je een compleet andere laptop dan wanneer je drie jaar wil gamen of videobewerken bijvoorbeeld.

• yvovandijk
Hoofdbestemming is webdesign, daarnaast een beetje photoshop en ik programmeer wat in VB(A)
Gamen doe ik niet, of valt candy crush ook onder gamen ;-)

Verwijderd

Plaats een link van de laptop die je bedoelt. Hier vind je alle laptops in de T.net Pricewatch: http://tweakers.net/categorie/496/laptops/producten/

• yvovandijk
Ik heb zitten kijken bij deze:
Asus VivoBook S500CA-CJ115H

Maar zijn dit ook een opties:
Asus VivoBook S551LA-CJ154H
Asus VivoBook S400CA-CA038H
Asus VivoBook S400CA-CA002H
Asus R453LA-WX080H
Asus R553LA-XX142H

Prijzen varieren nog al zeg maar.
Is het anders een optie een "gewone" ASUS te nemen en daar een SSD in te bouwen?

Sorry voor mijn onwetendheid, maar ik schaf nu liever iets goeds aan dan een Toshiba voor 250 euro te kopen en volgende week al spijt te hebben

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:16
Blijf bij het doel waarvoor je hem wilt aanschaffen.

Ik weet 100% zeker dat alles met minimaal een i5, 4GB en een SSD schijf meer dan voldoet aan je vereisten. Het merk kan de doorslag geven. Het is natuurlijk vervelend als je iets koopt en dit na 2 jaar niet meer werkt en je garantie is verlopen. Bij DELL, Asus, HP etc.. A merken zit je echt goed.

• yvovandijk
Top bedankt voor de reacties!

Nu is mij een R900VJ-YZ145h en een TX300CA-C4032H aangeboden voor leuk geld
Is die eerste zonder al te veel problemen te voorzien van een SSD (extra of in plaats van)
18.4" is wel vrij groot, maar ook plezierig denk ik
Die 2de (De TX300CA) lijkt me iets minder interessant.

Wat is jullie mening?
Pagina: 1