"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
laten we eerst eens afwachten hoe lang het duurt..
Kan me vergissen hoor maar volgens mij flushed me koe nog gewoon dus waarom zou je een "megaflush" krijgen ?
je hebt altijd van die mensen die niet flushen als er geen stats zijn omdat ze de blokjes dan niet direct in de stats terug zienOp zaterdag 09 juni 2001 20:55 schreef eXistenz het volgende:
Kan me vergissen hoor maar volgens mij flushed me koe nog gewoon dus waarom zou je een "megaflush" krijgen ?
je kunt echter gewoon door flushen, want alle blokjes worden wel gewoon geregistreerd, en zullen zosnel de stats er weer zijn gewoon daar te vinden zijn
Ow .. en dat weet jij zeker ??? hmm heb ik een .plan over het hoofd gezien ?Op zaterdag 09 juni 2001 20:57 schreef Sequence het volgende:
[..]
je kunt echter gewoon door flushen, want alle blokjes worden wel gewoon geregistreerd, en zullen zosnel de stats er weer zijn gewoon daar te vinden zijn
Ik weet wel dat de keyserver de logs bij houd en niet de statsbox.... maar toch
* Pim. is voorzichtig
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Verwijderd
Inderdaad. Niks om je druk over te maken dus.Op zaterdag 09 juni 2001 21:36 schreef -ProXy- het volgende:
[..]
Ik weet wel dat de keyserver de logs bij houd en niet de statsbox.... maar toch
KEYMASTER != STATSSERVER
Groetjes,
Ivo
(vanuit Austin, Texas!)
ej ivo! zit je in texas johOp zaterdag 09 juni 2001 23:25 schreef leto het volgende:
[..]
Inderdaad. Niks om je druk over te maken dus.
KEYMASTER != STATSSERVER
Groetjes,
Ivo
(vanuit Austin, Texas!)
enne ik dacht al dat ik gelijk had dat je veilig kon flushen
Zie je wel
Niks aan het handje
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
ja sorry, kvond het zo'n vaag woord<font SIZE=2 COLOR="#800000"
<BIG>fa·´se·ren</BIG> (ov.ww.)</font>
<DL><DD>
<DD>1 in fasen verdelen of doen verlopen</DD></DL>
ivo op vakantie... lekker in de zon en het is hier weer es k*t-weer...Op zaterdag 09 juni 2001 23:25 schreef leto het volgende:
[..]
Ivo
(vanuit Austin, Texas!)
denk dat ie aan het werk is.. United Devices zit ook daaro in texasOp zondag 10 juni 2001 09:19 schreef BOOTZ het volgende:
[..]
ivo op vakantie... lekker in de zon en het is hier weer es k*t-weer...
Pagina: 1