TP-Link TL-WDR3600 44,95 ipv 50,99 (indien nieuwe klant)

Pagina: 1
Acties:
  • 414 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:32
Ben op zoek naar een nieuwe router, en wil de pricewatch: TP-Link TL-WDR3600 kopen.

Nu zag ik dat hij bij Wehkamp in de aanbieding is voor 49 eu ipv 59. Verzendkosten zijn 5,95. Totaalprijs is dan 54,95 euro

Als je echter nieuwe klant bent krijg je 10 euro korting, zie deze coupon (alleen vandaag nog geldig): Toff in "Meld hier uw kortingscodes/coupons"

Ik probeer hem op m'n werk te bestellen, maar de site van Wehkamp heeft hier steeds time-outs.

Ga hem thuis sowieso proberen te bestellen, geen idee of het lukt met de korting, maar wou de tip toch even delen met jullie.

[ Voor 36% gewijzigd door ThinkPad op 01-05-2014 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:13
vergeet cashbackkorting niet ;) maar kan denk ik gewoon in het normale aanbiedingen topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:32
Cashbackkorting? Vertel!

Ja, stom, had hem beter daar kunnen plaatsen. Zal hem daar ook even posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:02
Als je gaat bestellen, bestel dan niet via wehkamp.nl, maar ga eerst naar shopkorting.nl
Maak daar een account en bestel via shopkorting.nl bij wehkamp. Shopkorting krijgt dan referrer-commissie, en deelt daarvan weer een gedeelte (ik geloof 4,5% van je aankoopbedrag in het geval van wehkamp?) met jou. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dubbel, dus slotje :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.