Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

geen leven in pc na nieuwe MOBO + CPU

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste allen,

ik heb een zelf gebouwde pc, deze wilde niet meer normaal opstarten, hij bleef 20 sec. opstarten, ging daarna uit, om daarna ditzelfde eindeloos te herhalen.

Ik ging er vanuit dat het moederbord stuk was, (PC was jaar of 5 oud). heb om die reden een nieuwe CPU, moederbord en RAM geheugen gekocht, de spullen zijn gisteren binnen gekomen. onderstaande heb ik gekocht.

Gigabyte GA-X79-UD3 iX79, SATA600 RAID, USB3.0
Corsair 2x4GB, DDR3, PC14900, CL9, Vengeance, LP (rood)
Intel Core i7 4820K 3.70GHz 10MB Box

Deze heb ik in de PC gebouwd echter krijg ik nu helemaal geen leven in de pc, geen ventilator welke aan slaat, of LEDje wat brand, helemaal niets. ik hebben alle connecties 3x gecontroleerd of ik niets over het hoofd heb gezien.

Daar ik niet zeker wist of het het moederbord of de voeding zou zijn, heb ik getest of de voeding nog in order is. na tips via internet kon je dit testen, wanneer de koelventilator van de voeding aan zou slaan zou deze voeding nog moeten werken. Dit werkte bij mij ook, tevens heb ik de knop van de kast nog doorgemeten en werkte ook nog.

Ik heb werkelijk geen idee waar ik nu verder moet zoeken, of wat het zou kunnen zijn.

kan iemand me tips geven wat het zou kunnen zijn?

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-11 10:40
Post even wat meer info a.u.b.
Wat voor hardware had je, wat zit er nog meer in deze PC, wat voor voeding etc.
P4 stekker wel aangesloten?

Computer says no