Chromebooks - Nieuwe klasse laptops

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulwurfje
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-07 14:25
Beste redactie,

Chromebooks zijn een aparte klasse laptops. En nu zie ik dat de nieuwe Samsung Chromebook 2 in de ultrabook klasse is geplaatst. Als we het officieel stellen dan mag deze laptop niet eens in die klasse geplaatst worden, omdat het een Intel brand is. De andere Chromebooks zitten trouwens in de normale klasse, met als enige uitzondering Acer Chromebook C7 B847Cii in de netbook klasse.

Is het niet een idee om een aparte Chromebook klasse te maken? Juist omdat Chromebooks lastiger te vergelijken zijn met gewone Windows instap laptops.

EDIT: ik weet dat je kan zoeken op basis van het OS.

[ Voor 3% gewijzigd door Maulwurfje op 30-04-2014 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:51

Fiber

Beaches are for storming.

Dat soort klasseringen moet je in de hele Pricewatch met een korreltje zout nemen. Klopt regelmatig niet en is nooit compleet. Geeft ook verder niet want er zijn nog genoeg 'harde' criteria waar je op kan filteren...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:36

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Klopt, dit soort vage omschrijvingen zijn mij ook een beetje een doorn in het oog. Aan de ene kant willen wij een kant en klare optie bieden waarmee gebruikers makkelijk kunnen filteren op een klasse. Maar aan de andere kant krijg je ook dit soort vaagheden die maar moeilijk te omschrijven zijn. Wellicht dat we dit op een latere termijn zullen verwijderen, of in ieder geval het filter uit zullen schakelen. We houden het in de gaten in ieder geval :)