Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[responsive][mobile] 'Laatste' button

Pagina: 1
Acties:

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Topicstarter
Het is niet echt een bug, maar wel een irritatiepuntje dat wellicht makkelijk gefixed zou kunnen worden.

Ik lees regelmatig GoT via mijn mobiel, en ik kijk dan ook regelmatig in topics in de HK. Vaak ben ik al redelijk bij met deze topics en ben ik alleen maar benieuwd naar de laatste reactie(s). Echter, als ik in de forumlijst op 'Laatste' druk, opent ie de laatste pagina, maar dan wel bovenaan. Hierdoor moet ik dus eerst lange tijd naar beneden scrollen alvorens ik ben waar ik wil zijn. Vooral op een mobile device is dit erg lastig (cq duurt lang). Daarom zou ik het tof vinden als deze 'Laatste' knop naar de laatste post zou verwijzen, net als op het 'normale' (cq desktop) forum het geval is als ik op de timestamp van laatste reactie druk.

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 22:42
Hiervoor kun je op het gekleurde tekst ballonnetje klikken, deze stuurd je netjes door naar de laatste ongelezen reacties :) Of is dat niet wat je bedoeld?