- Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Photoshop, Lightroom, Premier Elements, Film kijken, Heel misschien gamen (heb ps4)
- Wat mag het systeem gaan kosten?
7-800€ ga proberen nog is zelf in mekaar te zetten, x aantal jaar terug ook al eens gedaan
- Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb een Samsung Full HD 32" LED tv staan. ga hem daar op aansluiten
- Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Denk dat dit lijstje vrij compleet is buiten muis en toetsenbord. Cooling misschien voor de processor?
- Ga je overklokken?
Misschien in de toekomst er iets meer prestaties uit te halen
Ik bezit nu een 4,5j oude laptop die het eigenlijk nog steeds vrij goed doet voor internet en office voorzieningen. Echter nu ik een Gopro gekocht heb merk ik wel dat premier elements zeer traag werkt. Laatst kon ik zelfs geen timelapse van 5000 foto's maken omdat mn geheugen vol zou zitten. Lightroom wil ik terug mee beginnen want op deze laptop ging het gewoon veel te traag met +10.000 foto's op men hdd.
Wat denken jullie van dit systeem? ik heb me gebasseerd op eentje dat hier terug te vinden was in een vrij recent topic. Iets wat beter kan of aangepast kan worden? het is weer een x aantal jaar geleden dat ik me verdiepte in de hardware wereld
Photoshop, Lightroom, Premier Elements, Film kijken, Heel misschien gamen (heb ps4)
- Wat mag het systeem gaan kosten?
7-800€ ga proberen nog is zelf in mekaar te zetten, x aantal jaar terug ook al eens gedaan
- Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb een Samsung Full HD 32" LED tv staan. ga hem daar op aansluiten
- Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Denk dat dit lijstje vrij compleet is buiten muis en toetsenbord. Cooling misschien voor de processor?
- Ga je overklokken?
Misschien in de toekomst er iets meer prestaties uit te halen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 179,99 | € 179,99 |
| 1 | Gigabyte GA-B85M-D3H | € 61,67 | € 61,67 |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 Gaming | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 69,85 | € 69,85 |
| 1 | Spire CoolBox 202 | € 33,37 | € 33,37 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 58,95 | € 58,95 |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 14,95 | € 14,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 46,99 | € 46,99 |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 55,04 | € 55,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 709,81 | |
Ik bezit nu een 4,5j oude laptop die het eigenlijk nog steeds vrij goed doet voor internet en office voorzieningen. Echter nu ik een Gopro gekocht heb merk ik wel dat premier elements zeer traag werkt. Laatst kon ik zelfs geen timelapse van 5000 foto's maken omdat mn geheugen vol zou zitten. Lightroom wil ik terug mee beginnen want op deze laptop ging het gewoon veel te traag met +10.000 foto's op men hdd.
Wat denken jullie van dit systeem? ik heb me gebasseerd op eentje dat hier terug te vinden was in een vrij recent topic. Iets wat beter kan of aangepast kan worden? het is weer een x aantal jaar geleden dat ik me verdiepte in de hardware wereld