Asus mars RoG 760

Pagina: 1
Acties:

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-12-2025
Goedendag,

ik had al een ander topic geopend aangaande m'n oude kaarten maar ik had een vraag:

Ik kreeg vandaag een mail over de Asus rog mars 760. Deze was in prijs verlaagd naar 399 euro. Qua prestaties is hij gemiddeld 15 % sneller dan een gtx titan black reference. Nou heb ik geen idee hoe dit zich verhoudt met een andere gtx 780. Mijn grootste issue is dan ook het volgende, ik heb nu soms problemen met m'n sli setup. Gaat hij de kaarten dan apart zien of als 1 geheel? Ik wilde graag terug naar 1 kaart en deze heeft natuurlijk wel aardig wat prestaties voor een leuke prijs dacht ik.

[ Voor 10% gewijzigd door mike30 op 30-04-2014 18:30 ]

Verwijderd

Ik begrijp niet echt wat nu je vraag is.
Als je vraag is of je een GTX780 en een Rog mars 760 in sli kan draaien? dan nee die twee zullen ieder worden gezien als een aparte kaart.

• Pataar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-01 12:04
Hij zal de kaart nog steeds zien als 2 gpu's, maar dan op één PCB. De scaling kan dus erg verschillen en in sommige games werkt het misschien totaal niet. Verder moet je je wel bedenken of je een mars 3 Wilt. Als je een normale 780 koopt is hij wel langzamer, maar over 3 jaar prik je er gewoon nog een bij. Bij de mars 3 kan dat nog steeds maar dat is het niet meer waard i.v.m scaling.

Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

• Rob Krauts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-12-2025
Het is inderdaad een SLI kaart, alleen kost hij je slechts één PCI-E slot (leuk voor mini-itx builds). Als je een losse kaart wil, dan zou ik nog heel even wachten op de nieuwe nVidia serie.

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-12-2025
Wat ik wilde weten of ik beter de mars of een aparte gtx 780 kan halen. Ik begon te twijfelen ivm de prijsdaling. Ik was aan het twijfelen om idd te wachten op de 800 serie. Die komen in september wat ik begreep. Misschien kan ik dan beter wachten.

[ Voor 37% gewijzigd door mike30 op 30-04-2014 18:38 ]