Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrydemabd
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-03 12:08
naast het accu symbool zie ik een cirkel met een streep erdoor (verbod bord oid) Kan hem dus niet gebruiken om te bellen/mobiele gegevens enz. Iemand idee wat er aan de hand is? Bij *#06# imei null/null

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:42
Euuuhh.
cirkel met streep:
geen netwerk / geen bereik??

heb ik ook weleens

dat imei ding niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Probeer eens een andere SIM. Je hebt nu nog helemaal niets zelf geprobeerd.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrydemabd
Aan de sim ligt het niet. Deze werkt wel in een andere smartphone. Probleem lijkt te zijn dat het imei nummer weg is en dat daardoor geen verbinding met een netwerk gemaakt kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Welkom op GoT :)

Zou je eerst willen beginnen met het doorlezen van Het algemeen beleid? Daar staat namelijk in wat we in een topicstart willen zien. Je geeft namelijk zeer weinig informatie en je vertelt niet wat je zelf al hebt geprobeerd om je probleem op te lossen. Zo kunnen we je niet helpen, en het is ook niet de bedoeling dat wij alles uit moeten zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:45
sinds wanneer is dit? misschien per ongeluk je efs folder overschreven/verwijderd met een flash?
https://www.google.nl/sea...chrome&es_sm=122&ie=UTF-8

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Of wellicht een mooie clone vanuit China :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrydemabd
Ok, moderator, ik zal mijn best doen. Heb er niet zoveel verstand van en heb wat dingen gelezen via google. Mijn phablet is niet geroot. Ik wacht op antwoord van samsung of ze hem gaan repareren onder garantie :-) Ik hoop dat dat lukt. Ik ben namelijk zo stom geweest om dat ding op MP te kopen en heb geen bon. De verkopers zijn met de noordezon vertrokken. Wel is het zeker dat het geen clone is, alleen het stickertje onder de batterij lijkt op een copy. Ik wist dat niet. Het lijkt erop dat wellicht de efs folder corrupt is. Prulleman dank voor je antwoord maar vind dat moeilijk te begrijpen. Wil jij me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-08 19:19

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Hoe weet je zeker dat het geen kloon is?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
http://androidworld.nl/wiki/begrippen/efs-folder/
Als je geen backup hebt van je efs folder, dan kan je em zelf volgens mij niet meer fixen...

misschien staat hier nog wat tussen, maar dat zijn allemaal dubieuze trucjes volgens mij..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent opgelicht, iemand heeft zijn kapotgeflashde samsung op marktplaats verkocht om er toch nog wat aan over te houden.
Ik hoop dat je coulance krijgt vanuit samsung, aangezien dit onder gebruikersschade valt helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrydemabd
Het klopt wat jullie zeggen, ik realiseer me dat ik ben opgelicht. Dat het een originele is blijkt uit de Antutu benchmark en uit de eigenschappen van het toestel. Ik heb nog geen antwoord van samsung, verwacht dat volgende week. Als dit negatief is dan heb ik het imei nummer en serienummer. Is er dan geen enkele manier om dit terug te zetten? Wat kan ik dan het beste proberen? Mijn verlies heb ik al genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
zie dat ik een link vergeten was te plakken:
http://www.sammobile.com/forum/showthread.php?t=15196
lees dat maar eens door, maar let op, dit is nog een niveau hoger dan een rooten of custom roms flashen, dus als je daar al geen kaas van hebt gegeten, dan zou ik deze gewoon eerlijk verkopen als een corrupte note 3

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
harrydemabd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:29:
Het klopt wat jullie zeggen, ik realiseer me dat ik ben opgelicht. Dat het een originele is blijkt uit de Antutu benchmark en uit de eigenschappen van het toestel. Ik heb nog geen antwoord van samsung, verwacht dat volgende week. Als dit negatief is dan heb ik het imei nummer en serienummer. Is er dan geen enkele manier om dit terug te zetten? Wat kan ik dan het beste proberen? Mijn verlies heb ik al genomen.
Antutu is gemakkelijk te misleiden, dat zegt dus helemaal niks.
Iets als dit is daar beter geshcikt voor: Google Play: CPU / RAM / DEVICE Identifier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrydemabd
dank je , net geinstalleerd Smartphone type : samsung SM-N9005 galaxy Note 3 LTE plus andere waardoor het lijkt dat deze echt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:22
Je kunt ook gewoon naar zo'n GSM reparatie punt gaan, de betere belturk zeg maar ;) Daar kunnen ze je telefoon flashen voor een eurootje of 30.
Alles wijst erop dat de EFS folder corrupt is. Je zou eventueel zelf met Odin nog de meest recente NL rom kunnen flashen. Wellicht heb je mazzel en heeft de verkoper een oudere rom terug geflashed.

[ Voor 12% gewijzigd door Miki op 02-05-2014 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrydemabd
Ga ik proberen bij een GSM rep punt en anders wordt dit een apparaat om mee te gaan spelen. Ik weet niet of ik hier mag vragen om een goede suggestie voor een rep punt. (omgeving A'foort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 20:11

silitek

Tubes Only

Er is 1 app waarmee je kunt testen fake-or-not.....phone info ;)

Edit: Welke firmware draait het toestel? 4.3 of al 4.4.2? Met een romflash (juiste) herstel je van de originele EFS. Dat via Odin.

[ Voor 72% gewijzigd door silitek op 02-05-2014 18:17 ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrydemabd
Met de phone info, lijkt hij echt te zijn. Hij draait op 4.4.2.

Device ID: Imei: leeg, serial Number e25bb plus 2 getallen en 1 letter
Firmware info: N9005XXUEND3, baseband is leeg, PDA Version: N9005XXUEND3, CSC version: N9005PHNEND1

Welke romflash heb ik dan nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat heb je hier zelf al over gevonden? Nogmaals, we verwachten hier het een en ander aan eigen initiatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 20:11

silitek

Tubes Only

harrydemabd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 17:27:
Met de phone info, lijkt hij echt te zijn. Hij draait op 4.4.2.

Device ID: Imei: leeg, serial Number e25bb plus 2 getallen en 1 letter
Firmware info: N9005XXUEND3, baseband is leeg, PDA Version: N9005XXUEND3, CSC version: N9005PHNEND1

Welke romflash heb ik dan nodig ?
Oke, zoals aangegeven hierboven is eigen inzet zeer wenselijk. Maar ik geef je een duw in de goede richting.
Deze rom moet je hebben en lees goed de instructies..je efs bevind zich nog (waarschijnlijk) in je root files..
Als er verder niets geks met het toestel is gebeurd dan zul je met stock firmware flashen weer back in business zijn..succes!!

[ Voor 4% gewijzigd door silitek op 02-05-2014 18:36 ]

Tubes....It's what make music music!

Pagina: 1