Lampjes mee laten "swingen"

Pagina: 1
Acties:

• Karimben
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-11-2025
Voor de crash had iemand hier een topic geopend, over of iemand een progie kende dat de lampies van je Toetsenbord mee liet "swingen" op de toon van je muziek, klinkt wazig, sorry, maar misschien weet iemand wat ik bedoel, en ebben ze het progie zelf (weleens gezien)
Alvast Bedankt

Verwijderd

weet wat je bedoelt maar nog nooit gezien

Verwijderd

Niet helemaal psies wat je wil, maar wel heeeeel erg stoer

http://casemods.pointofnoreturn.org/cpumeter/

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-06 21:37
Ik weet wel wat je bedoeld denk ik, ik heb ook ooit eens zoieyts gehad maar dat was gewwon een plugin voor winamp

http://specs.tweak.to/6635

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:33
lekker...als je het reply venster open hebt staan en dan gaan zoeken...zodoende was ik dus te laat :+

• Otacon
  • Laatst online: 07-07 15:33
OpziCH Wel lEUK hOor, mAaR AlS je TYpT (IN Xp DAN) kRIJg Je Dit EFFect EN DAT ViNd IK nOU eeRLiJK GEZeGT NieT Zo hEeEl SUpEr maAR DE LAmPIes zo knIppEren IS wel ErG stOEr, MAAR GoTtEn onderTUSSEN ZOu iK nIeT DOEn mEt DEzE PLuG-in WaNT AlLlL DIE hOoFDlETters zIjn ToCh BEhOOrliJk iRRitAnt.

• Freez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 10:13
Op zaterdag 09 juni 2001 22:25 schreef Otacon het volgende:
OpziCH Wel lEUK hOor, mAaR AlS je TYpT (IN Xp DAN) kRIJg Je Dit EFFect EN DAT ViNd IK nOU eeRLiJK GEZeGT NieT Zo hEeEl SUpEr maAR DE LAmPIes zo knIppEren IS wel ErG stOEr, MAAR GoTtEn onderTUSSEN ZOu iK nIeT DOEn mEt DEzE PLuG-in WaNT AlLlL DIE hOoFDlETters zIjn ToCh BEhOOrliJk iRRitAnt.
hahahha hij is wel leuk :D

• AlexAuto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04:18

AlexAuto

Parttime Tweaker

Op zaterdag 09 juni 2001 20:31 schreef Yarvieh het volgende:
Niet helemaal psies wat je wil, maar wel heeeeel erg stoer

http://casemods.pointofnoreturn.org/cpumeter/
Bestaat er ook zo'n ding voor het laten weergeven van inkomend en uitgaand netwerkverkeer??
(Hoef ik mijn beeldscherm niet aan te zetten om te kijken of er activiteit is..)
* AlexAuto is erg benieuwd!! :)

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 12:12

Leon

Rise Of The Robots

Heeft niet zo veel zin voor mij geloof ik Afbeeldingslocatie: http://node10d9f.a2000.nl/phpBB/images/smiles/confuzed.gif

Mijn cordless desktop heeft namelijk geen LED'jes :+

Eeuwige n00b

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 12:15
ik heb daar helemaal geen last van!!
ik typ dit nu terwijl mun ledjes knipperen !! :D

• SjOuKeS
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 08:19

SjOuKeS

HmmmmPie!!!!

Op zaterdag 09 juni 2001 23:16 schreef Conan het volgende:

[..]

ik heb daar helemaal geen last van!!
ik typ dit nu terwijl mun ledjes knipperen !! :D
jij heb ook geen win2k of winxp :D

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:19
Klopt omdat het in NT niet mogelijk is die lampjes aan te zetten zonder de eigenlijke state te wijzigen (staat gewoon bij het progje in de info).

Verwijderd

Op zaterdag 09 juni 2001 22:35 schreef AlexAuto het volgende:

[..]

Bestaat er ook zo'n ding voor het laten weergeven van inkomend en uitgaand netwerkverkeer??
(Hoef ik mijn beeldscherm niet aan te zetten om te kijken of er activiteit is..)
* AlexAuto is erg benieuwd!! :)
Moet niet zo lastig zijn, die gast (zelfde dude als van lcdriver) heeft de source er bij gedaan dus als jij ipv cpu usage netwerk verkeer wil zien is 't ff hacken in de source en klaar ;)

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:00

GaMbiNo

1337

iK kEN dat EfFECt HELaas, ZiEt eR vErdeR wel stoEr UIT >:)
pRobeer nOu maAR ES eEN docuMeNtje te TikkENe EeY..hEhEh

hEeFT Dat MissChIEN MEt het mERk TOetSenBorD Te maken?
iK hEB DE MICRoSofT INTERnET K
edit:
Hier strande mijn keyboard bij de E omdat ie elke keer bij de E de Verkenner opstartte, wat resulteerde in een gedwongen reboot ;(
EYboaRd.

• Otacon
  • Laatst online: 07-07 15:33
Op zaterdag 09 juni 2001 23:20 schreef Pc123 het volgende:

[..]

Klopt omdat het in NT niet mogelijk is die lampjes aan te zetten zonder de eigenlijke state te wijzigen (staat gewoon bij het progje in de info).
ja, had ik geleze, maar voor de mensen die het misschien niet gelezen hadden, dacht ik.....

Verwijderd

HeY MAn dat heb Ik DUS OoOk ... HAHaH gewElDiG die plugIN... hIj MAakT er dUS ooK EcHt capS lok Van .... :)

iK Lach mE EchT wErKELijK DE tERiNG.... Dis echt te hUmor VoOr worDEn :))

AhaHAHahAHHAHAHAH

/ME is DroNKEN lAtER :)

• CV_SmileY
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Ik heb hier dubbel effect, ik heb Statbar namelijk ook draaien --> die knippert gezellig mee :)
(heb tijdens het tikken ff plugin uitgezet anders krijg ik Ook DIt eFFecT)

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
hahaha, dit is humor :)
Maar niet echt handig als je wilt zien wat er aan staat

Verwijderd

swing :+

Verwijderd

Vet !! Ik heb ze aan zonder die kut hoofdletters etc. ;)

Verwijderd

Hoe zorg ik ervoor dat die plugin auto. wordt ingeladen met WinAMP :?

Verwijderd

Ik weet het al :

Start winAMP op :

Alt + s>Plugins>Auto execte visualization plug-in on play.

Verwijderd

Whaha! kewl progje! btw, bij mij krijg ik geen hoofdletters etc tussendoor, fwiew... kan ik m'n boekverslag tenminste aftypen met ondertussen muziek :)

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:41
OFFTOPIC:

Hey M-er, ook die wildcat-mail gehad??? (Icon..)

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 21:15
heel leuk progje, ff mijn vader gek laten worden als ik het op zijn comp zet :P

• Karimben
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-11-2025
hey ThX, TiS is whaT I neED :)
ALLEeN bestAat er NIEt nog EEN plUG-iN oFZO, ZODAT ik toch nOG WEL nOrmAal kan tYpEN?
bWHAhaha, DIt zIeT ER Niet UIT, wEl koMISCH Maar TOCH, thx iiG MAAR als iemAND ToCH NOg iETs VINDt Om nOrmAaL TE KUnneN tYpen, YoU know wheRe I am :P

Verwijderd

Leuke plugginn hoor maaar rde snelheid vvan mijn toetsenboord hherhaalat tnu te snel..dus het gaat erop lijkken dat ik nu geeen nederlands mmeer r kan ..maar dat is dus echt twel zoo hoorrrrrrr
Rare bijiverschijnsslen ziijn ddat hoor
Zett hhem maar ff uit totdat de cure isi geevonden :PP :P

• DR
  • Niet online

DR

NeZeL et REEM tEin lAAmELEH tEh Si tKIURBeg gat vER ed goN KOo NAD tOG pO EJ slA NE .tNATiRri RaawZ Si tid

>:)

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:00

GaMbiNo

1337

Op zondag 10 juni 2001 14:31 schreef DR het volgende:
NeZeL et REEM tEin lAAmELEH tEh Si tKIURBeg gat vER ed goN KOo NAD tOG pO EJ slA NE .tNATiRri RaawZ Si tid

Nog een keer?? :?

• DR
  • Niet online

DR

Op zondag 10 juni 2001 14:37 schreef GaMbiNo het volgende:

[..]

Nog een keer?? :?
ok

dit is zwaar irritant en als je dan ook nog es op Got gaat typen met de Rev Tag aan is het helemaal niet meer te lezen :P

[edit]
typo

• Xandrios
  • Laatst online: 21:17
Op zondag 10 juni 2001 14:31 schreef DR het volgende:

dit iS ZwaaR irRiTANt. EN Als JE Op GOt DAN oOK Nog de REv tag geBRUIKt iS hEt HELEmAAl niEt MEER te LeZeN

• Neman
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Zeker wel coole plugin, en ik heb helemaal geen last van een capslock die zit te flippen tijdens typen, schijnt alleen in win2k een probleem te zijn :)

• DR
  • Niet online

DR

Op zondag 10 juni 2001 14:49 schreef Neman het volgende:
Zeker wel coole plugin, en ik heb helemaal geen last van een capslock die zit te flippen tijdens typen, schijnt alleen in win2k een probleem te zijn :)
Hijs wel cool ja, nu eindelijk zie ik een nieuwe versie, heb hem al eerder gehad maar die deed het niet onder win2k :(

Verwijderd

En vervolgens kon ik nergens meer typen en gaf mijn toetsenbord alleen nog maar snerpende piepjes...
Kon niet meer in configuratie Winamp komen, die weigerde eigenlijk helemaal op te starten.
Heb maar opnieuw ge-installed
:r progje...
Pagina: 1