Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• wiespt
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-10-2024
He, ik heb onlangs een Moto X aangeschaft en moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met het apparaat op een functie na, en dat is de trilstand. Als ik wordt gebeld terwijl hij op trill staat, waar die bij mij eigenlijk altijd op staat, dan trilt die echt heel erg hard. Ik kan hem dus niet meer op mn tafel laten liggen als ik bijvoorbeeld in college zit, want mocht ik dan gebeld worden dan klinkt dat door de hele zaal. Nu gaat dat natuurlijk volledig tegen het nut in van tril stand. Alleen twijfel ik heel erg of dit wel Motorola's intentie was, hebben andere Moto X gebruikers dit zelfde probleem? Want anders moet ik hem maar omruilen voor een ander apparaat.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:29
sja.. dat je de trilstand (of eigenlijk het contact van je toestel met je tafel) goed hoort als je toestel op een hard oppervlak ligt... lijkt me logisch.. de vraag is, maakt de trilmotor zelf veel lawaai? dus als het toestel op een zacht oppervlak ligt, of in je hand..

Strava

• wiespt
Prulleman schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:11:
sja.. dat je de trilstand (of eigenlijk het contact van je toestel met je tafel) goed hoort als je toestel op een hard oppervlak ligt... lijkt me logisch.. de vraag is, maakt de trilmotor zelf veel lawaai? dus als het toestel op een zacht oppervlak ligt, of in je hand..
Zelfs in de hand is hij erg luid, of eigenlijk ''goed'' te horen. Meer alsof er iets ratelt in de telefoon zelf, wat ook te horen is als je zachtjes op de achterkant tikt, of het toestel snel langs je oor beweegt. Je hoort hem ook duidelijk als je hem in je broekzak hebt zitten, wat natuurlijk ook een beetje tegen het nut in is.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:29
dan zou je het eigenlijk moeten vergelijken met een andere moto x, terug sturen is ook zowat.. zeker als je niet weet wat je terug krijgt.

verder zijn er voor verschillende toestellen custom roms (of kernels?) waarbij je de vibrate frequentie kan aanpassen.. misschien kan je die ook voor de moto x vinden..

Strava

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Heb het toestel zelf niet, maar lees dat meer mensen vinden dat het luid gaat.
Zie: http://forum.xda-develope...ion-t2424539/post45093199

Filmpje ter vergelijking: YouTube: Moto X Vibração

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 12:11

Pathogen

Shoop Da Whoop

Wauw, dit is de eerste keer dat ik iemand hoor klagen dat trilstand te hárd is. Van de meeste telefoons vind ik de trilstand juist veel te zacht.

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23:12
Thrackan schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:55:
Wauw, dit is de eerste keer dat ik iemand hoor klagen dat trilstand te hárd is. Van de meeste telefoons vind ik de trilstand juist veel te zacht.
nexus 5 had dit ook op sommige toestellen, het probleem is niet zo zeer dat trillen te hard gaat maar dat de motor niet goed vastzit of een slecht exemplaar is.
Bijgevolg kan je ''trilervaring'' veel luider of harder overkomen dan een normaal exemplaar.

• wiespt
benbaba schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:52:
Heb het toestel zelf niet, maar lees dat meer mensen vinden dat het luid gaat.
Zie: http://forum.xda-develope...ion-t2424539/post45093199

Filmpje ter vergelijking: YouTube: Moto X Vibração
Het klinkt inderdaad precies zoals op het filmpje.
Katmi schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 17:12:
[...]

nexus 5 had dit ook op sommige toestellen, het probleem is niet zo zeer dat trillen te hard gaat maar dat de motor niet goed vastzit of een slecht exemplaar is.
Bijgevolg kan je ''trilervaring'' veel luider of harder overkomen dan een normaal exemplaar.
veel kans dus dat mijn exemplaar ook foutief is? Ik hoop het persoonlijk wel nameijk.

• johnhuff
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-10 10:46
Ik heb de moto x ook net (een dag) en het valt mij ook meteen op!
Is dit aan te passen (software matig)?
Pagina: 1