Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste prijsvergelijker en beste community. Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers!

outlook.com account geblokkeerd door beveiligingscode

Pagina: 1
Acties:

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 20-10 19:32
Hoi
Ik post dit hier om te kijken of meerdere mensen dit probleem hebben.
Sinds een week word ik elke dag als ik inlog gevraagd om een beveiligingscode aan te vragen bij outlook.com. (hotmail adres)
Dan staat er een ander email adres waar die beveiligingscode heen moet. Dat email adres klopt niet dus wijzig ik dat naar een goed email adres. Op dat andere goede email adres krijg ik een bevestigingscode (dus niet beveiligingscode!). Dat is een getal van 4 cijfers, die vul ik in.Dan kan ik verder en dan staat er:
quote:
De laatste stap—bevestig je updates.
Wanneer je op Volgende klikt, begint de wachttijd voordat je je account kunt gebruiken. We sturen over 30 dagen een e-mail aan *** E-mailadres is om privacyredenen verwijderd *** met een koppeling om je account te herstellen.
Als je verificatie in twee stappen nog niet hebt ingeschakeld, heb je net als altijd toegang tot je e-mail, foto's en de rest van je account.
Tja ik had geen keus, bij mijn account kon ik niet meer dus op 'Volgende' geklikt :(
En nu mag ik fijn 30 dagen niet meer bij mijn account.
En dit alles omdat Microsoft gewoon een lamme onduidelijke manier heeft bedacht om hun hotmail extra te beveiligen en ik als consument geen keus had.
Meer mensen met dit probleem?

Ik weet dat ik de oplossing bij Microsoft moet zoeken, weet alleen nog naar welk email adres ik mijn klacht moet sturen.

www.harrofotografie.nl

• Wiebeltje
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 08:46
Ik heb laatst ook een aantal dagen die vraag gehad. Op een gegeven moment de melding dat dit de laatste dag was dat ik zonder die extra beveiliging in kon loggen. Ik heb toen ook een ander email adres ingevuld (gmail), ook die 4 cijferige code ontvangen en ingevuld maar daarna kon ik gewoon inloggen en nog steeds. Ik heb die 30 dagen melding ook gehad. Volgens mij is het zo dat je 30 dagen hebt voordat die actie (alternatief email adres) echt gekoppeld is. Tot die tijd kun je die actie annuleren.

Volgens mij willen ze gewoon dat account recovery beter gaat. En dat is natuurlijk handiger wanneer je een telefoonnummer of alternatief e-mail hebt. Maar het is allemaal niet duidelijk / ingewikkeld.

Maar jij kunt dus niet meer inloggen nu met je oude vertrouwde wachtwoord?

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 20-10 19:32
Oh kan opeens inloggen :-$
Zo dat duurde wel even zeg, raar verhaal
Maar ben wel blij

www.harrofotografie.nl

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True