Hoi
Ik post dit hier om te kijken of meerdere mensen dit probleem hebben.
Sinds een week word ik elke dag als ik inlog gevraagd om een beveiligingscode aan te vragen bij outlook.com. (hotmail adres)
Dan staat er een ander email adres waar die beveiligingscode heen moet. Dat email adres klopt niet dus wijzig ik dat naar een goed email adres. Op dat andere goede email adres krijg ik een bevestigingscode (dus niet beveiligingscode!). Dat is een getal van 4 cijfers, die vul ik in.Dan kan ik verder en dan staat er:
En nu mag ik fijn 30 dagen niet meer bij mijn account.
En dit alles omdat Microsoft gewoon een lamme onduidelijke manier heeft bedacht om hun hotmail extra te beveiligen en ik als consument geen keus had.
Meer mensen met dit probleem?
Ik weet dat ik de oplossing bij Microsoft moet zoeken, weet alleen nog naar welk email adres ik mijn klacht moet sturen.
Ik post dit hier om te kijken of meerdere mensen dit probleem hebben.
Sinds een week word ik elke dag als ik inlog gevraagd om een beveiligingscode aan te vragen bij outlook.com. (hotmail adres)
Dan staat er een ander email adres waar die beveiligingscode heen moet. Dat email adres klopt niet dus wijzig ik dat naar een goed email adres. Op dat andere goede email adres krijg ik een bevestigingscode (dus niet beveiligingscode!). Dat is een getal van 4 cijfers, die vul ik in.Dan kan ik verder en dan staat er:
Tja ik had geen keus, bij mijn account kon ik niet meer dus op 'Volgende' gekliktDe laatste stap—bevestig je updates.
Wanneer je op Volgende klikt, begint de wachttijd voordat je je account kunt gebruiken. We sturen over 30 dagen een e-mail aan *** E-mailadres is om privacyredenen verwijderd *** met een koppeling om je account te herstellen.
Als je verificatie in twee stappen nog niet hebt ingeschakeld, heb je net als altijd toegang tot je e-mail, foto's en de rest van je account.
En nu mag ik fijn 30 dagen niet meer bij mijn account.
En dit alles omdat Microsoft gewoon een lamme onduidelijke manier heeft bedacht om hun hotmail extra te beveiligen en ik als consument geen keus had.
Meer mensen met dit probleem?
Ik weet dat ik de oplossing bij Microsoft moet zoeken, weet alleen nog naar welk email adres ik mijn klacht moet sturen.