Geld verdienen Online met G2A Goldmine

Pagina: 1
Acties:
  • 462 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeyarrowxxl
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-06 09:33
Heyy

Wellicht hebben sommige van jullie al van het Goldmine idee gehoord, maar er zijn ongetwijfeld ook nog erg veel mensen die het niet kennen, van daar dit topic.

G2A goldmine is een initiatief van G2A om gebruikers van G2A te belonen wanneer die gebruiker iemand een game doet kopen via zijn/haar link. G2A geeft je dan 5-20% van het aankoopbedrag als bedankje!

Mocht je zometeen, wanneer je mijn hele post hebt gelezen nog vragen hebben, kijk dan SPAM voor de uitleg van G2A zelf over het Goldmine idee (dat is de NIET-reflink )
Als je er aan mee wil doen zou ik het erg op prijs stellen als je het via de volgende link doet, daarmee steun je mij: *snip* (dit is de reflink van mij :)

Om jullie een beetje op gang te helpen deel ik ook een paar van mijn methodes waardoor al aardig wat geld er mee heb verdiend.

1. Vrienden
Dit is ook meteen de makkelijkste, vraag gewoon aan een paar vrienden of ze via jouw link een game willen kopen die trouwens ook vaak nog 50% goedkoper is dan als je hem via steam ofzo zou kopen! G2A is met de meeste spellen een van de goedkoopste op de markt!
Je kan je vrienden ook 1 van de 5 Kortingscodes geven die je krijgt als je je registreert.

2. Social media
Twitter, facebook over jouw link met dat games 50% goedkoper daar zijn (wat ook echt vaak waar is) Of reageer op foto's van een game met jouw link die naar de game gaat met als bijschrift: "Ik heb Watch Dogs besteld voor maar 30 Euro bij SPAM Ik hoop dat er nog meer mensen voordeel hebben van deze geweldige deal!

3. Streamers/Bloggers etc
Dit is verreweg de meest lastige van de 3, maar het heeft ook de meeste opbrengst als je slaagt!
Benader een streamer die je kent en nog niet zijn eigen G2A link heeft, en probeer hem over te halen om via jouw link zijn eigen link te maken om op zijn site te zetten, Als er dan mensen via zijn link iets kopen dan krijg jij 60% van wat hij verdient!

En er is 1 gouden regel:
SPAM NOOIT Als je namelijk spamt dan gaan mensen je vervelend vinden en dan gaan ze nooit op je link klikken, alleen al om jouw niet te belonen voor je spam.

Hopelijk kunnen meerdere mensen net als ik ook geld gaan verdienen met een beetje achter de pc zitten ;)

Gr Joey

[ Voor 10% gewijzigd door F_J_K op 21-03-2015 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
""En er is 1 gouden regel:
SPAM NOOIT Als je namelijk spamt dan gaan mensen je vervelend vinden en dan gaan ze nooit op je link klikken, alleen al om jouw niet te belonen voor je spam."

Wordt jouw topic nu echter niet als spam gezien..? ;)

[ Voor 4% gewijzigd door ASNNetworks op 30-04-2014 13:23 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:03

BM

Moderator Spielerij
Joeyarrowxxl schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:01:
En er is 1 gouden regel:
SPAM NOOIT Als je namelijk spamt dan gaan mensen je vervelend vinden en dan gaan ze nooit op je link klikken, alleen al om jouw niet te belonen voor je spam.
En daarom open je dit topic, om niet te spammen? Dat gaan we dus niet doen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Dit topic is gesloten.