In januari heb ik voor mijn schoonvader een naamplaatje gekocht voor zijn modelboot. Omdat dit bijna nergens is te vinden ben ik uitgekomen bij modelbouwdekombuis.nl. Product is daar besteld en betaald maar nooit geleverd. Verschillende mails er achteraan gestuurd en verschillende belletjes gedaan. Iedere keer een andere smoes waardoor het niet geleverd kon worden. Uiteindelijk ben ik zelf naar de fysieke winkel gegaan(in Barneveld). Daar heb ik de eigenaar gesproken en ik kreeg van hem opnieuw een factuur waarop stond dat hij het geld terug zou storten. Inmiddels is het bijna 30 dagen geleden en ik heb er geen vertrouwen meer in dat het geld terug wordt betaald. Mijn vriendin heeft gister nogmaals een mail gestuurd naar de zaak waarin zij verzoekt om het alsnog te betalen. Welke vervolgstappen kan ik nu ondernemen om mijn geld terug te krijgen? Het gaat om een bedrag van ongeveer 20 euro. Het gaat mij hierbij niet om het geld maar gewoon om het principe.
Core i7 920| 3x 1Gb Corsair xms| msi x58 platinum| xfx gtx 260| 2x 1000 gb Samsung Spinpoint|