TV-Out/Dual Monitor, Leadtek, Win2K/98

Pagina: 1
Acties:

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 15:52
Ik heb net vanmiddag een Leadtek GeForce 2 MX DualHead met TV-out gekocht, zodat ik op 2 schermen kan werken, en films op de TV kan kijken. Nu ben ik een beetje aan het testen in de kamer, met me normale monitor en een TV.

In Windows 2000 kan ik niet op de verschillende schermen verschillende resoluties instellen, en in Windows 98 wel. Da's het eerste vreemde wat ik tegenkwam...

Oke, windows 98. Ik heb dan 2 schermen, de hele taakbalk zit op mijn normale monitor, en ik kan schermpjes compleet vergroten op de TV. Mooi, dacht ik. Mediaplayer ALT-ENTER op de TV en ik zie de film full-screen op de TV.. Niet dus :( Die draait dan leuk full-screen op de monitor!

Ik heb al verschillende drivers geprobeerd, de nieuwste Detonators (12.41), voor win98 en 2k, de drivers van de LeadTek-CD, de updated drivers van de LeadTek-site, maar niets schijnt te helpen.

Wat kan ik doen om mediaplayer full-screen op de TV te krijgen, terwijl ik lekker door kan computeren op de monitor?

Verwijderd

Op zaterdag 09 juni 2001 20:19 schreef elviver het volgende:
Ik heb net vanmiddag een Leadtek GeForce 2 MX DualHead met TV-out gekocht, zodat ik op 2 schermen kan werken, en films op de TV kan kijken. Nu ben ik een beetje aan het testen in de kamer, met me normale monitor en een TV.

In Windows 2000 kan ik niet op de verschillende schermen verschillende resoluties instellen, en in Windows 98 wel. Da's het eerste vreemde wat ik tegenkwam...

klopt je moet er 1 monitor van maken, kan niet onafhandkelijk van elkaar
(powercolor geforce 2mx dualhead + tv out)

Oke, windows 98. Ik heb dan 2 schermen, de hele taakbalk zit op mijn normale monitor, en ik kan schermpjes compleet vergroten op de TV. Mooi, dacht ik. Mediaplayer ALT-ENTER op de TV en ik zie de film full-screen op de TV.. Niet dus :( Die draait dan leuk full-screen op de monitor!

ja vond ik ook jammer maar helaas :(

Ik heb al verschillende drivers geprobeerd, de nieuwste Detonators (12.41), voor win98 en 2k, de drivers van de LeadTek-CD, de updated drivers van de LeadTek-site, maar niets schijnt te helpen.

maakt niks uit van of 6.17 is dit al zo, draai hier met 12.60

Wat kan ik doen om mediaplayer full-screen op de TV te krijgen, terwijl ik lekker door kan computeren op de monitor?

nope mediaplayer neemt allebij beeldschermen samen, mischien in future drivers.
Gr Pieter

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 15:52
Hmm.. Maar daar koop ik die kaart niet voor.

Met TV-Tool 5 werkt het half.. Ik héb een film full-screen op de TV gekregen, alleen dan is die 2e monitor ook weer onnodig, en kan ik voor ongeveer 100 gulden minder beter een Geforce 2 MX met TV-out kopen, zonder DualHead. Alleen zou het met die kaart wel werken? Heeft iemand daar ervaring mee? Filmpje full-screen afspelen op de TV?

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:14

klaaz

it's me!

Ik heb ook veel problemen om de TV goed aan te sturen. Kijk anders eens op
www.digital-digest.com, hier staan enkele alternatieve programma's die mediaplayer vervangen.

Afspelen op de TV lukt hier nu wel (DVD) maar stroperig op een TB1Ghz met G-Force MX dualhead en detonator 12.41.

Probleem is nu echter dat ik niet terug kan naar mijn dual monitor setup. De tweede monitor laat zich niet instellen, keuzevlakje grijs... BAH