Hoi,
Ik ben opzoek naar een laptop (ultrabook), voor regulier gebruik maar ook om werken met programma's als Photoshop en Adobe Premiere. Mocht iemand mij van advies kunnen voorzien heel graag!
Ik neem mijn laptop ongeveer 2 keer per week ergens heen.
Ik twijfel over de grote, 13,3 lijkt mij zo klein en 15,6 is best groot... 2,5 kilo is ook wel een max.
Ik heb het idee dat ik het beste moet nemen. Dus i7, 8gb en gehele SSD van 256gb maar dat is duur. Het liefst blijf ik rond de 1.000 euro.
Met een voorkeur voor Asus en Sony zat ik aan het volgende te denken:
Asus n550jv-cn270h met ssd laten inbouwen
Asus s551lb-cj046h
Sony Vaio Fit Multi-Flip SVF13N1X2ES
HP Zbook 14 f0v04et
Zit hier iets tussen of heeft iemand een andere laptop als gouden tip?
Hartelijk dank!
Ps. En, het ook wil ook wat geloof ik. Heel stom maar merken als Lenovo vind ik niet mooi.
Ik ben opzoek naar een laptop (ultrabook), voor regulier gebruik maar ook om werken met programma's als Photoshop en Adobe Premiere. Mocht iemand mij van advies kunnen voorzien heel graag!
Ik neem mijn laptop ongeveer 2 keer per week ergens heen.
Ik twijfel over de grote, 13,3 lijkt mij zo klein en 15,6 is best groot... 2,5 kilo is ook wel een max.
Ik heb het idee dat ik het beste moet nemen. Dus i7, 8gb en gehele SSD van 256gb maar dat is duur. Het liefst blijf ik rond de 1.000 euro.
Met een voorkeur voor Asus en Sony zat ik aan het volgende te denken:
Asus n550jv-cn270h met ssd laten inbouwen
Asus s551lb-cj046h
Sony Vaio Fit Multi-Flip SVF13N1X2ES
HP Zbook 14 f0v04et
Zit hier iets tussen of heeft iemand een andere laptop als gouden tip?
Hartelijk dank!
Ps. En, het ook wil ook wat geloof ik. Heel stom maar merken als Lenovo vind ik niet mooi.