Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

De beste Ultrabook

Pagina: 1
Acties:

• ZUTON
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-06-2024
Hoi,

Ik ben opzoek naar een laptop (ultrabook), voor regulier gebruik maar ook om werken met programma's als Photoshop en Adobe Premiere. Mocht iemand mij van advies kunnen voorzien heel graag!
Ik neem mijn laptop ongeveer 2 keer per week ergens heen.
Ik twijfel over de grote, 13,3 lijkt mij zo klein en 15,6 is best groot... 2,5 kilo is ook wel een max.

Ik heb het idee dat ik het beste moet nemen. Dus i7, 8gb en gehele SSD van 256gb maar dat is duur. Het liefst blijf ik rond de 1.000 euro.

Met een voorkeur voor Asus en Sony zat ik aan het volgende te denken:
Asus n550jv-cn270h met ssd laten inbouwen
Asus s551lb-cj046h
Sony Vaio Fit Multi-Flip SVF13N1X2ES
HP Zbook 14 f0v04et

Zit hier iets tussen of heeft iemand een andere laptop als gouden tip?

Hartelijk dank!

Ps. En, het ook wil ook wat geloof ik. Heel stom maar merken als Lenovo vind ik niet mooi.

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-11 15:02
Ik zou niet voor een ultrabook gaan: erg gelikt, maar voor regulier gebruik is een normale beter geschikt en waarschijnlijk meer 'bang for the buck' qua prestaties. Kijk bij de zakelijke lijn van de merken.

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-11 21:59

Wok

Dakloos...

Met ^^

Voor jouw gebruik is een ultrabook niet hetgeen je wilt. Kijk inderdaad eens naar (midrange/high end) zakelijke laptops. 15,6" valt qua grootte overigens best mee :)

Tip: let op de resolutie van je beeldscherm! Met een beperkt budget kom je vaak al snel bij een 1366x768-scherm terecht, ook op 15,6" en dat is gewoon ronduit k*t met Photoshop e.d.

Ik ben zakelijk van een 17"-laptop met 1600x900 teruggegaan naar 15,6" met 1366x768 en ik heb er zwaar de pest in...

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• ZUTON
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-06-2024
Dank voor reacties!
Ik denk dat de Acer (Aspire V7-582PG-74508G25tii) dan het meest in de buurt komt. Ik heb het idee dat Acer geen goed merk is. Ik ken alleen mensen met gammele plastic dingen maar hij staat deze maand ook in de Best Buy. Goede keus?

Dankjulliewel!

Verwijderd

Ik zou sowieso eens naar de Media Markt gaan om te kijken welk merk je aanspreekt qua looks, hoe het keyboard typt en of alle knoppen en de touchpad voor jou op fijne plekken zitten. Sommige laptops typen enorm klote of hebben een vreemde indeling en dat is in mijn ogen erger dan niet de allerbeste specs.