TFT schermen

Pagina: 1
Acties:

• deiktisch1
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik ben van plan een tft scherm te kopen (liyama AS4311U) dit is een 17"inch scherm.
Heeft iemand met dit scherm ervaring ?.

Sommige dominees zijn zo blij met het eeuwige leven, dat ze de lengte van hun preek erop baseren

Verwijderd

Ja, ik heb er ervaring mee, is een goede monitor, echt fucking scherp, kijk alleen ff naar de kapotte subpixels, want die zaten er bij mij bij de eerste zo'n 15 in en dat is nogal hopeloos irritant!!! |:(

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:01

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik zou zelf eens voor Sharp kijken, want die hebben zo'n beetje het beste beeld wat ik heb gezien bij TFT's. Ze zijn misschien wel iets duurder dan de Iiyama modellen, maar veel merken hebben verschillende prijscategorieen per schermmaat.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wij hebben thuis zo'n 18 inch Iiyama, deze tft doet het zeer goed, als je maar in z'n natuurlijke resolutie zit!!! (1280x1024)

• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 09:49
Mijn pa heeft sinds vandaag een TFTtje, bij zn nieuwe pc geleverd..

is een 15.1" LG

(650LS)

zeer mooi dingetje :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:01

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 09 juni 2001 21:12 schreef DSC het volgende:
is een 15.1" LG

(650LS)
Da's de 560LS neem ik aan :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Sharp maakt inderdaad de beste TFT schermen. Ze zijn tevens wereldmarkt leider en uitvinder van TFT.

Ze zijn wel iets duurder dan andere merken. Maar dat is het meer dan waard.
Pagina: 1