Toon posts:

[Feat]Reacties in moderatie wachtrij zetten Tweakblogs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een van de actieve bloggers op Tweakblogs en ik krijg altijd heel veel reacties op sommige blogposts die ik maak. En het mag wel duidelijk zijn dat het niveau van veel reacties een stuk lager is dan op GoT, zo werd ik vandaag nog in reactie uitgemaakt voor botte lul en die reactie heb ik verwijderd en dan post de gebruiker gewoon weer opnieuw een soort gelijke reactie.

Ik denk dat jullie wel begrijpen dat het op deze manier echt dwijlen is met de kraan open en ik zo snel mogelijk dien in te grijpen, want er zijn gebruikers die spammen gewoon nadat ik hun reactie verwijderd heb.

Op mijn andere blog heb ik juist om deze reden de moderatie wachtrij aangezet, dat houdt in dat ik iedere reactie eerst dien goed te keuren voordat deze online geplaats word, en op Tweakblogs is dat helaas niet mogelijk.

En veel gebruikers lijken het ook niet te respecteren dat het de Tweakblog is van blogger en dat de schrijver van de blogger dus ook het volste recht heeft om reacties te verwijderen, want ik ben er van overtuigd dat het gedrag van bepaalde reacties op Tweakblogs op GoT ze wellicht een ban opgeleverd had.

Ik heb zojuist ook een stuk of vijf reacties moeten verwijderen, nadat Tweaker W.Zijlstra het blijkbaar niet kan accepteren dat ik zijn trollende reacties verwijderde en dat is best vermoeiend om dan iedere keer die nieuwe trollende reactie te verwijderen.

Want die Tweaker blijf maar trollen, en ik kan niks anders doen dan reacties dicht gooien of zo snel mogelijk weer verwijderen en dat laatste is vermoeiend.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2014 21:49 ]