Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Budget televisie gezocht Max 450

Pagina: 1
Acties:

• gazhims3lv
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-12-2024
Zoals de titel doet vermoeden ben ik op zoek naar een budget televisie met een maximale prijs van 450. Ik wil sowieso dat deze full hd is en er moet goed op te gamen zijn. Het liefst ook nog 40 inch of groter, ik weet het veel eisen. Zelf had ik al naar de 40F5500 gekeken, deze is nu namelijk voor 377 in de aanbieding bij de mediamarkt. Ik dacht, misschien weet iemand een beter alternatief. Ik sta overal voor open, led, plasma maakt niet uit.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Iets boven budget maar de W6 van Sony is imho de beste keuze.

• gazhims3lv
Thanks.. ga even kijken of ik die kan oppikken voor een mooi prijsje. Zag er al een in V&A staan.

• gazhims3lv
Wilde voor die Sony die jij aanraadde gaan, tot dat ik deze tegen kwam.

http://www.saturn.nl/catentry/1321080

Leek me een erg mooi toestel maar er is weinig over te vinden over internet. Weet jij toevallig wat de verschillen zijn?

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:18

mr.paaJ

generatie cmd+z

Nieuwe model (xxxB) in lagere serie. De directe opvolger van de W6xxA is de W7xxB. Ik vermoed dat het verschil vooral zit in afwerking, plastic ipv metaal. (nog niet gezien).
De 200hz waardering van de W6A en W7B is gebaseerd op een onbruikbare optie, en deze W5 heeft ook de Xreality Pro verwerking volgens de specs die je linkt.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• gazhims3lv
Oké, de afwerking maakt me verder vrij weinig uit. Wat bedoel je precieset dat de 200hz waardering een onbruikbare optie is bij de W7 en de W6? Welke zou jij op dit moment aanraden? De W5 is momenteel bij de Saturn namelijk 555 terwijl die bij de rest minstens 660 is voor zover die aangeboden wordt.

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

LED knippering die het bewegende beeld wel scherper maar ook te donker maakt, staat dus ook standaard uit.

De W5 heb ik niet gezien, maar denk dat je daarmee een prima groter toestel hebt.
Verder zou ik eerder een W6xxA dan een W7xxB aanraden ivm gelijke kwaliteit en lagere prijzen.

[ Voor 46% gewijzigd door mr.paaJ op 05-05-2014 11:20 ]

• gazhims3lv
Dan ga ik toch voor de W5, qua functies en dergelijke lijkt het geen minder toestel te zijn. Alleen het design is ietwat goedkoper maar dat zit verder wel goed. Ook meer HDMI poorten geloof ik (4 ipv 2). Lijkt me een perfecte aanbieding dus. Alleen even kijken of de beeldkwaliteit ook (bijna) even goed is als die van de W6/W7.

• S1NN3D
  • Niet online
Ik heb nog niet de volledige specs van de genoemde W5 ergens gezien maar ik verwacht dat er een 50 Hz paneel in deze tv zit. Op kleinere beeldformaten hoeft dat niet echt een probleem te zijn maar dat model bij Saturn is 48 inch. Ik heb mijn twijfels of je op dit formaat nog wel een 50 Hz paneel moet willen hebben.

• gazhims3lv
http://entercg.me/index.p...ony/kdl48w585-9491-detail

Er zit een 100 Hz paneel in. Dat is dan op zich geen probleem toch?

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Niet direct de meest overtuigende bron ;)

100hz motionflow zoals Sony het noemt wil niet zeggen dat er een 100Hz scherm in zit.
Aan de andere kant, 48" is een hele nieuwe maat dus misschien is het toch zo.

• S1NN3D
  • Niet online
gazhims3lv schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:50:
http://entercg.me/index.p...ony/kdl48w585-9491-detail

Er zit een 100 Hz paneel in. Dat is dan op zich geen probleem toch?
Gezien de prijsklasse waarin de W5 zich bevind lijkt het mij meer voor de hand liggen dat het een 50 Hz paneel is. De geadverteerde 100 Hz zal "geoptimaliseerd" zijn en is dus voornamelijk gebakken lucht.

• gazhims3lv
Jammer dat dit nergens te vinden is. De meeste sites geven toch 100 Hz aan en de prijsklasse is ook niet bijzonder verdacht. Bij iedere site kost hij namelijk meer dan 660, behalve bij Saturn daar is hij toevallig 550. Misschien een idee om te bestellen, hoe zie ik het makkelijkst of hij 50/100 Hz is? Anders stuur ik hem gewoon terug en ruil ik hem om voor de 42"
Pagina: 1