Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, soms is een filmpje maken of streamen zou leuk zijn om te proberen
.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Niet hoger dan 850 met verzendkosten inbegrepen en dergelijke.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Mijn Cd-rom drive en windows 7 vind ik wel ergens
.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
moederbord,cpu,gpu,ssd,hdd,psu,case,ram.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
niet echt, vind het niet erg als mijn systeem niet muisstil is als het maar niet te erg is.
Ga je overklokken?
Nope, dat is de reden voor het gebruik van de stock koeler en de stock case fans.
Sinds dit mijn eerste keer is dat ik een systeem in elkaar zet en lang heb mogen werken als 16 jarige dit bij elkaar te krijgen zou ik heel graag weten of de onderdelen geen conflicten zullen geven, alvast bedankt voor de hulp
.
Gamen, soms is een filmpje maken of streamen zou leuk zijn om te proberen
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Niet hoger dan 850 met verzendkosten inbegrepen en dergelijke.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Mijn Cd-rom drive en windows 7 vind ik wel ergens
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
moederbord,cpu,gpu,ssd,hdd,psu,case,ram.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
niet echt, vind het niet erg als mijn systeem niet muisstil is als het maar niet te erg is.
Ga je overklokken?
Nope, dat is de reden voor het gebruik van de stock koeler en de stock case fans.
Sinds dit mijn eerste keer is dat ik een systeem in elkaar zet en lang heb mogen werken als 16 jarige dit bij elkaar te krijgen zou ik heel graag weten of de onderdelen geen conflicten zullen geven, alvast bedankt voor de hulp
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4570 Boxed | € 168,70 | € 168,70 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming | € 272,95 | € 272,95 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,86 | € 46,86 |
| 1 | Corsair Carbide 200R Closed | € 48,99 | € 48,99 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 54,99 | € 54,99 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 46,99 | € 46,99 |
| 1 | Crucial M500 2,5" 120GB | € 56,- | € 56,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 765,38 | |
[ Voor 28% gewijzigd door brechtvd op 02-05-2014 11:27 . Reden: ga onderdelen binnekort bestellen, laatste check ]