Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demon326
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:17
Hallo all,

Sinds kort valt het mij op dat mijn monitor, een dell u2412m die nog geen twee jaar oud is, regelmatig een horizontaal lijntje toont... Dit valt het meeste op aan de rechterzijde en het gaat zo snel dat het niet te filmen of fotograferen is. Soms vertoont dit lijntje ook precies wat artifacts, groene pixels dus.

Is via DVI aangesloten en pc hangt aan een geaard stopcontact evenals de monitor.

De lijn bevind zich meestal in de bovenste helft van de monitor, zelden lager dan het midden
Dit is over de volledige breedte van de monitor, betreft een AMD(Saphire) 7950 beeldkaart, idle 38 graden warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KofjeKoppie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-09 19:19

KofjeKoppie

Professioneel prutser

Als ie minder dan 2 jaar oud is heb je toch mog garantie? Heb je t al met n andere kabel op n andere pc geprobeerd?

Verstuurd vanaf mijn magnetron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demon326
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:17
KofjeKoppie schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:32:
Als ie minder dan 2 jaar oud is heb je toch mog garantie? Heb je t al met n andere kabel op n andere pc geprobeerd?
Hoi,

Vandaag eens de tijd genomen voor een andere kabel, die ik nog liggen had, te testen. Het resultaat is dat de storing weg blijkt te zijn.... Gelukkig dus geen nieuwe beeldkaart nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:33

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Beeldkaart?! Dat komt er in Belgie volgens mij niet eens doorheen? :P

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®