Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zwart scherm na installeren driver

Pagina: 1
Acties:

• heymil
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-10 20:40
Hallo,

Ik weet niet of dit het goede subforum is maar ik heb een vraag over mijn videokaart drivers.

Na het compleet opnieuw installeren van windows op mijn Asus x54h zijn alle drivers weg (verwacht).
Na het installeren van de drivers via de asus site (staat geen videokaart driver bij) ziet de computer de videokaart niet en heeft dus standaard vga graphics geinstalleerd ipv de radeon hd7470m driver.
Ik heb deze drivers via de site van amd gedownloaden en geinstalleerd via de installer.

Na dit te hebben gedaan start windows op met een zwart scherm (doet het wel in safe mode) en kan de pc dus pas weer gebruiken als ik de driver de-installeer.

Iemand een idee wat ik nog kan doen?

Alvast bedankt!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:12
Welke windows versie draai je?
Welke driver versie(s) heb je geprobeerd?

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Asus zegt dat er een intel-videokaart inzit. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft dat de Radeon/AMD-drivers niet heel goed werken?

Wat je zou kunnen doen is allebei de drivers downloaden, uitpakken en de .sys-bestanden in een mapje gooien en vervolgens Windows in dat mapje het juiste smaakje laten oppakken en installeren...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• heymil
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-10 20:40
Heb het opgelost! Ik keek bij de verkeerde drivers... Het bleek om de x54hR te gaan (stond niet op de stikker...)

Bedankt voor jullie reacties!