Ik wil er op korte termijn Wildstar op gaan spelen. Ook wil ik dat hij goed genoeg is om nieuwe games als Dark Souls 2 en dergelijke aan te kunnen. Ik ga er natuurlijk niet vanuit dat ik met dit budget ( +/- 650 euro ) deze op ultra hoge settings aan kan ( wildstar het liefst wel ). Op langere termijn wil ik gewoon een desktop hebben die goed te upgraden is en waar ik langer mee kan doen. Ik hoef niet alle next gen en nieuwste games op ultra settings aan te kunnen. Als het er allemaal maar goed uit ziet en boven al heerlijk speelt.
Zelf heb ik nog geen onderdelen. ( scherm kijk ik later wel voor en muis+ toetsenbord heb ik al )
Wat ik wil is een goede basis leggen waar ik komende jaren op verder kan upgraden en waar ik als ik het geld ervoor heb zo snel mogelijk mee kan gamen !
Met een voorbeeld van een ander forum en ervaringen / tips van een maat van me heb ik dit samengesteld. Ik heb zelf weinig verstand van het in elkaar zetten en samenstellen van desktops dus graag hoor ik jullie tips en suggesties!
Zelf heb ik nog geen onderdelen. ( scherm kijk ik later wel voor en muis+ toetsenbord heb ik al )
Wat ik wil is een goede basis leggen waar ik komende jaren op verder kan upgraden en waar ik als ik het geld ervoor heb zo snel mogelijk mee kan gamen !
Met een voorbeeld van een ander forum en ervaringen / tips van een maat van me heb ik dit samengesteld. Ik heb zelf weinig verstand van het in elkaar zetten en samenstellen van desktops dus graag hoor ik jullie tips en suggesties!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4440 Boxed | € 154,90 | € 154,90 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 52,90 | € 52,90 |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 Gaming | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Corsair Carbide 200R Closed | € 48,95 | € 48,95 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Cooler Master GM G750M | € 69,10 | € 69,10 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 46,99 | € 46,99 |
| 1 | Crucial M500 2,5" 120GB | € 56,- | € 56,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 640,79 | |
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2014 23:20 ]