Mijn vorige laptop: pricewatch: Samsung NP535U3C-K02NL
Is helaas overleden, en nu ben ik op zoek naar een nieuwe.
Wat ik fijn vond aan mijn oude was het gewicht, materiaal (degelijk) en nog een beetje gpu power door de 7500G gpu. ook had ik hier een ssd in gebouwd, en daar ben ik eigenlijk zo aan gewend dat ik niet meer zonder wil. Af en toe liep ik tegen de beperkte kracht van de apu aan, en ben benieuwd of ik voor 650€ wat meer power kan krijgen.
Ook vind ik het fijn om af en toe er een filmpje op te kijken. Ik zoek dus een lichte laptop, minder dan 15 inch met wat power, en eventueel een touchscreen zou mooi zijn.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik ga de laptop voor hbo studie Business IT en management gebruiken (volgens mij wat vm's draaien,) beetje pit moet de laptop wel hebben en er af en toe een spelletje op spelen, vandaar mijn wens met een goede gpu.
Wat mag je laptop gaan kosten?
650€, dit is niet de absolute max, maar moet wel rond dat bedrag.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Er wordt veel mee gesleept, daarom mijn wens van minder dan 15 inch. accuduur van 3-4uur is wel voldoende, meer is altijd beter.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Enige merk waar ik uit de buurt van wil blijven zijn Acer en Packard Bell, vanwege meerdere slechte ervaringen.
wat heb ik zelf al gevonden?
na wat zoeken in de pricewatch kom ik op deze modellen uit:
pricewatch: Lenovo Flex 14D-00081
mooi concept, net nieuw model, en ongeveer dezelfde power als wat ik had, maar met touchscreen en flip techniek, ook nog geld over om een mooie ssd in te zetten.
pricewatch: Lenovo IdeaPad Flex 14 (59407862)
Dezelfde maar dan met i3, qua cpu weer wat meer kracht, wel stuk duurder.
pricewatch: Samsung ATIV Book NP905S3G-K06NL
De opvolger van mijn notebook, ziet er ook goe duit, maar ben bang dat ik toch wat power ga missen.
pricewatch: Asus R453LA-WX080H
mooi apparaat, alleen geen hele sterke gpu, wel weer krachtige cpu.
Ik hoop dat ik genoeg informatie zo heb gegeven, en dat wat ik zoek een beetje te krijgen is voor dit bedrag, alvast ontzettend bedankt voor de moeite!
Is helaas overleden, en nu ben ik op zoek naar een nieuwe.
Wat ik fijn vond aan mijn oude was het gewicht, materiaal (degelijk) en nog een beetje gpu power door de 7500G gpu. ook had ik hier een ssd in gebouwd, en daar ben ik eigenlijk zo aan gewend dat ik niet meer zonder wil. Af en toe liep ik tegen de beperkte kracht van de apu aan, en ben benieuwd of ik voor 650€ wat meer power kan krijgen.
Ook vind ik het fijn om af en toe er een filmpje op te kijken. Ik zoek dus een lichte laptop, minder dan 15 inch met wat power, en eventueel een touchscreen zou mooi zijn.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik ga de laptop voor hbo studie Business IT en management gebruiken (volgens mij wat vm's draaien,) beetje pit moet de laptop wel hebben en er af en toe een spelletje op spelen, vandaar mijn wens met een goede gpu.
Wat mag je laptop gaan kosten?
650€, dit is niet de absolute max, maar moet wel rond dat bedrag.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Er wordt veel mee gesleept, daarom mijn wens van minder dan 15 inch. accuduur van 3-4uur is wel voldoende, meer is altijd beter.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Enige merk waar ik uit de buurt van wil blijven zijn Acer en Packard Bell, vanwege meerdere slechte ervaringen.
wat heb ik zelf al gevonden?
na wat zoeken in de pricewatch kom ik op deze modellen uit:
pricewatch: Lenovo Flex 14D-00081
mooi concept, net nieuw model, en ongeveer dezelfde power als wat ik had, maar met touchscreen en flip techniek, ook nog geld over om een mooie ssd in te zetten.
pricewatch: Lenovo IdeaPad Flex 14 (59407862)
Dezelfde maar dan met i3, qua cpu weer wat meer kracht, wel stuk duurder.
pricewatch: Samsung ATIV Book NP905S3G-K06NL
De opvolger van mijn notebook, ziet er ook goe duit, maar ben bang dat ik toch wat power ga missen.
pricewatch: Asus R453LA-WX080H
mooi apparaat, alleen geen hele sterke gpu, wel weer krachtige cpu.
Ik hoop dat ik genoeg informatie zo heb gegeven, en dat wat ik zoek een beetje te krijgen is voor dit bedrag, alvast ontzettend bedankt voor de moeite!
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .