whacky wheels... weet alleen niet meer of dat ook over ethernet kon
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
die heeft die jongen inderdaad er ook opstaan, maar dat is nou niet echt zo heel veel fun vinnik ..
pune is echt super gaaf, heel simpel met wat paint lijntjes elkaar insluiten ed. met allemaal whacky geluiden ..
pune is echt super gaaf, heel simpel met wat paint lijntjes elkaar insluiten ed. met allemaal whacky geluiden ..
Doom draait dacht ik wel op een 486 66mhzOp zaterdag 09 juni 2001 20:10 schreef Yoozd het volgende:
Doom? (vast niet snel genoeg, zo'n 486)
Anders VGA-planets....
Ik dacht dat doom2 beter was met mulitplayer
mensen, het moeten simpele overzichtelijke spelletjes zijn die op 1 toetsenbord kunnen en met 1 pc ..
net zoiets als lightbikes ofzo ..
net zoiets als lightbikes ofzo ..
Doom en doom2 draaien makkelijk op een 486.. Zelfs quake1 draaid er nog wel op.. Een echte aanrader is Micro Machines 2 (deel 1 kon maar met 2 personen).. Daarnaast heb ik vroeger ook wel eens Tankkk gespeeld. Dat is eigenlijk een enorm triest spel, maar daar kun je wel enorme lol mee hebben...
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Grand Prix 2 gaat perfect, draaide vroeger op mijn 486 80Mhz, je kan tot 26 spelers racen, maar dan wel afwisselend je plaats innemend achter het stuur. Voor jij aan de beurt bent gaat er een lichtje knipperen. Overigens gaat ultiplayer GP2 ook via seriële kabel
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Warheads is ook zeer cool, maar dan kan niet met 4 man tegelijk ..
Zijn er niet nog spellen als Pune?
das echt enorme lol namelijk als je met 4 man bezig bent
Lightbikes kan enkel over netwerk, dus dat is wat minder ..
Zijn er niet nog spellen als Pune?
das echt enorme lol namelijk als je met 4 man bezig bent
Lightbikes kan enkel over netwerk, dus dat is wat minder ..
Verwijderd
yup warhead is een cool spelOp zondag 10 juni 2001 11:26 schreef Dunne_Hein het volgende:
Warheads!!
Pagina: 1