Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aankoop verouderde Macbook.

Pagina: 1
Acties:

• Bartallstar
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:57
Beste lezer,

Ik volg op dit moment de mbo opleiding 'Ict-Beheer'. Ik werk daar alleen maar met Linux en Windows.
Nu wil ik toch eigenlijk ook wel meer te weten komen over macbooks, Mac os X lijkt mij een prachtig besturingssyteem.

Ik ben dus op ebay gaan kijken voor een mooie laptop voor een hele zachte prijs.
Wat ik wil doen met deze laptop is heel simpel: het complete besturingssyteem ontdekken aan de hand van guides etc, zodat ik ook hier alles van af kom te weten.

Nu heb ik de volgende macbook gespot: http://www.everymac.com/s...ly-2008-penryn-specs.html

Het bieden op deze laptop staat nu op 20 euro.

Mijn vraag is nu: hoeveel is deze laptop waard? de eigenaar heeft er een 500gb harde schijf ingezet en het toetsenbord laten vervangen 2 jaar geleden. ook ziet deze laptop er als nieuw uit.

Alvast bedankt voor het lezen!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-11 16:31
6 jaar oud 8)7

Die heeft ook geen updates gekregen naar de nieuwere versies van OSX, dus dat 'alles er over te weten komen' kun je dan ook wel vergeten.

In principe natuurlijk leuk om even mee te beginnen, zeker voor zo'n zacht prijsje.
Volgens mij is de requirement voor Mavericks een Macbook (Pro) uit Late 2008 / Early 2009, dus daar kun je beter naar kijken denk ik.

Verwijderd

Kun je niet beter via een virtual machine op je Windows/Linux computer aan de slag gaan met OS X? Als ik even snel op Google kijk is daar genoeg over te vinden. Het lijkt me vrij onzinnig om verouderde hardware te kopen omdat je een OS wilt verkennen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2014 19:00 ]

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
En dat bod van 20 euro schiet op het eind hard omhoog hoor, let maar op. ;)

• Bartallstar
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:57
Bedankt voor alle reacties!

Nu zit ik toch nog steeds met mijn vraag.. wat is deze macbook nog waard?