Toon posts:

AC Ryan Playon problemen met hdd van 3TB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een AC Ryan Playon HD Mini 2.
Nu heb ik een externe harde schijf van 3 TB aangeschaft en via de usb-poort aangesloten

De mediaspeler herkent hem wel en kan ook gewoon de folderstructuur herkennen.
Maar wil ik een film afspelen, dan krijg ik een I/O melding.

Is mijn mediaspeler niet compatible met een harde schijf van 3 TB?

Harde schijf speelt overigens wel alles normaal af op mijn PC

• Rawit
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2024
Gebruik je een externe voeding om de HDD van stroom te voorzien, of gebruik je een Y USB kabel? Als je alleen een Y kabel gebruikt, dan kan het zijn dat de HDD niet genoeg power krijgt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik een voeding.

Misschien helpt het om mijn schijf te partitioneren, maar hij staat zo vol dat ik dan eerst een nieuwe harde schijf moet kopen om de data over te zetten. En misschien werkt het dan nog niet.

Andere schijven met 2 TB werken wel gewoon goed.

Als ik wel een harde schijf moet kopen, koop ik eigenlijk liever een mede8er MED600X3D (als dat beter is dan een AC Ryan). Maar ik hoop het eigenlijk op te kunnen lossen, zonder iets te kopen :-)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2014 15:05 ]

• Rawit
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik zie wel soortgelijke problemen op het AC Ryan forum:

http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=173&t=21720

Partitioneren is mogelijk een oplossing... Dus in jouw geval een beetje lastig.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net de Mede8er MED600X3D + Wifi maar besteld. Ik hoop dat ik tov de AC Ryan er een stukje op vooruit ga.

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-11 14:13
@idoetje
Ik heb gisteren een 3TB in mij n Med8er 800 gehangen. Moest wel 2x formateren maar voor de rest geen problemen. Windows ziet ook 2,72TB. Wel windows 7 64bits

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem vandaag weer teruggebracht. AC Ryan was minder schokkerig dan de Med600x3d. AC Ryan heeft trouwens ook veel meer instellingen.

Mede8er herkende trouwens wel de 3 TB.
Pagina: 1